23 Şubat 2009 Pazartesi

kadar sevdim ki resmini işte bugün konuştu benle...
yorulmuştum çalışmaktan karda uzun yürüdüm senle


belki biliyorsunuzdur yeni türkünün bu şarkısını ; çok çalışıp yoruldum ve bir mola verip şimdi tam da içimden bebeğime seslenirken aklıma geldi bu şarkı ; hani onun şarkıdakinin de aksine daha resmini bile görmediğimi ama onu sevip onunla konuştuğumu ; onun da benimle ... farkettim de

bana “annecim sakin ol , sıkma dişlerini “ diyor sanki. Onun sesini duyunca bırakıveriyorum elimdeki o sıkı sıkı tutmaya çalıştığım ipleri , zaten ben ipleri tutup çekmeye çalıştıkca ucundaki benden iyice kaçıyormuş : bak bırakınca daha iyiymiş.

haftasonu tembellik yaptım , dinlenmiş olmalıyım ;ama benim pilim buraya kadar dayandı . çok uykum geliyor biliyor musunuz . kalsiyum kaynağı diye süte yoğurta ayrana dayandıkça beslenmem mevcut uyuma potansiyelimi aştım gibime geliyor. Eski hali bile içler acısıydı , şu andakini düşünmek bile istemiyorum.

Hayatla çok az bağım vardı zaten onlar da kopmuş gibi. TV radyo gazete internet film sinema müzik dergi .... hiç ama hiçbiri yok. Kızkardeşim kitap toplayıp geliyo bazen onları okuyorum kendim almayalı yıl oldu . Ayşe Kulin okudum bikaç tane , bi de Amat ; Bir de afgan yazar Khaled Hosseini’nin iki kitabını okudum beğendim tavsiye ederim gerçekten. Issız Adam ı seyretmiştim ; gerçekten ağladım gerçekten etkilendim ; Cemal Hünal tip olarak eski bir defteri açtırdı bana ve de sonuç tam da buydu zaten. Ayrıca o tam mevsiminde İstanbul , beyoğlu ; yemek ;şarap, hoş mekanlar eşliğinde SÜPER müziklerle film tam benlikti. Bir de Devrim Arabaları ‘nı seyretmiştim . oldukça etkilendim o filmde de. Ama sonunu bildiğim için etki yarılanmıştı.

Şimdi bunlar iyi günlerim ;biliyorum . Arkadaşlarım var bana bunu sürekli tekrarlayan. Kıymetini bil diyorlar , gez dolaş eğlen diyorlar.Ama zaten depolanmıyor . O anda canı çekiyor insanın. Neyse zaten ben 33üme kadar gezdim gezeceğimi artık dizimi kırıp büyüteyim kuzumu

4 yorum:

sufi dedi ki...

Günlerin bir gün öyle dolu dolu olacak ki.Hem dolu, hem mutlu günlerin arifesi durgunluğu olsa gerek bu günlerin.Mutlu bekleyişler dilerim dilek.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Son cümlemene bayıldım:))) İlk aylar oluyor galiba böyle. Vücut alışıyormuş bir süre sonra bu duruma. Hormanların dengesi değişiyor sonuçta. Sınavı kazanmana çok sevindim:) Tebrikler! Annenle konuştun mu bu arada? Ara ve de ki: Anne gelir misin? Bu arada şu tatlı var ya blogumda yayınladığım onu anneme yaptım. Kuzum yokken hiçbirşeyin tadı yok ki Özlemcim...Zaten sağlıkla gelsin de başka birşey istemiyorum şu an. Sevdiğinin kıymetini bil;) Öptüm kocaman:)))

etipuf'un paleti dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yıldız Yağmurları dedi ki...

ne kadar olmuş buraya uğramayalı ben seni hala ortalarda yok sanıyordum ama açınca sayfayı bu güzel haberle karşılaştım ;)))
Okuduğum her satırın beni de o haberi aldığım ilk günlere götürdü dilerim herşey yolunda gider. Kolaylıkla geçer günler.
Sevgiler.
Dilek