16 Şubat 2009 Pazartesi

şiirlerimi okuyanlar olmuştur belki bir dönem blogumda kendi yazdığım şiirleri paylaşıyordum . benim şiir yazdığım zamanlarda onları ilk okuma şerefine sahip bir arkadaşım vardı ; istanbula gittiğimde onunla görüştük. bana neden artık şiir yazmadığımı sordu.
nedenini bilmiyorum dedim ama evet , yazma dürtülerimden kurtuldum sanırım. "kurtulmak" iyi bişey gibi, evet iyi bişey .ben kendimi iyi hissettiğimde yazmazdım çünkü. kendimi kötü hissetmem gerekliydi yazmak için ve şiir yazmayışımdan anlıyoruz ki iyi hisler içindeyim. ama edebiyat dünyası beni kaybetti bu yüzden ,tühhh... :)))) onların da çok umrundaydım ya.
bebeğim için bişeyler yazmaya çalıştım ama olmadı. henüz bir meraktan öte de gidemedim zaten. kendimi merak ediyorum ; çünkü her halimi tahayyül edebilirken ben anne halimi edemiyorum.

2 yorum:

etipuf'un paleti dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
etipuf'un paleti dedi ki...

özlem ablacım o adrese yazıcam herşeyı sevindim bu yenı adrese öpüyorum seni..