5 Şubat 2009 Perşembe

yeni (aslında eski ) doktorumuza gidebildik ; en son mayıs ayında bizi yumurtlama hapları ve çatlatma iğnesi ile gönderdiğinden beri uğramamıştık şimdi bebeğimizle beraber gidip doktorumuz olmasını istedik , çok iyi geldi bana bu doktor ,çünkü ne kan testi istedi ne hap yazdı :) konuştukları da içime iyi geldi. mesela bebeğimizin özel bir tarihte doğabileceğini ( 09.09.09 veya 20.09.2009 ) söyleyip güldürdü bizi ...

sonra bizim 11 mm lik fasulyenin " bu kalbi bakın atıyor " diyerek artık içimde bir canlı olduğunu da hissettirdi .

sakinleştirdi beni ; ve sakinlik bana çok iyi geldi.

hımmmm; böyle keşke ben hep hamile olsaydım dedim.

onun dışında bizi sabah uçağı ile istanbula gidiş ve o akşam uçağı ile dönüş gibi saçma bir maraton bekliyor. hem de hafta içi ... hafta sonu olsa bi dinlenir bi gezerdik ama ı ıh. neyse gezmeyi seviyorum ve bu gidiş gelişi de "gezme" kategorisine zorla koyarak içimdeki gülücükleri küstürmemeye kararlıyım.

havaalanı alışveriş merkezi gibi kapı girişleri xrayli olan yerlerde ne yapmam gerek ?

4 yorum:

cinar dedi ki...

hamileyim geçemem demen gerek :) bir arkadaşım hep böyle yapardı.
daha iyi olmana sevindim.

uzun bacak dedi ki...

merhaba sessiz balık, tebrik ederim. Seninle aynı durumdayız. Ben de hamileyim 9 haftalık oldu. 09.09.09 tarihini verdi doktor bize :)) İlk başta folik plus içmiştim ama midem bulandı ondan doktor şimdi becozyme-C forte verdi onu içiyorum ama kokusu iğrenç ... Xray'li yerlerden geçmiyorum. Kanıtlanmış birşey yok ama ne olur ne olmaz diye. Geçmeyeceğim diyorum tamam diyorlar. Havaalanında ne derler bilmiyorum? Ama şehir içi old. için sorun olmaz sanırım...

Tekrar tebrikler, kolay gelsin...

Tabiat Ana dedi ki...

çınara katılıyorum.Hamileyim burdan geçmem diyeceksin.Alışveriş merkezinde sorun olmaz ancak havaalanında ayrıca arayabilirler belki...

Sugibi dedi ki...

alışveriş merkezlerinde hiç sorun olmaz geçmemen ve geçme de zaten, alışkınlar ama havalanı sorun olabilir.
ben 9/9 da doğdum. manalı buluyorum:) oğlum 12/12 de doğsun istemiştim ama sabredemedik 7/12de geliverdi:)