17 Mart 2009 Salı

13.haftayı da bitiriyoruz bebişle.annesi kendine kıyafet almak için haftasonu epey dolaştı ama bütün hamileler de bütün diğer hanımlar gibi 38 beden olmak zorunda olduğu için hiç bişeye sığamadı :))) şimdi bile zor sığdıklarımı alıp bir kaç hafta sonra kullanamaz hale gelmektense hiç almamayı tercih edip bir tane uzun tunik ile geri döndüm.
tek sorunumuz bu olsun amaaannn boşver.

dün yine doktordaydık bizimki öne gelip uygun pozisyon vermemeye devam ediyor hala bir ense ölçümü yapabilmiş değil doktorumuz. bu arada doktorumuz ikinci bebeğine hamile ;ilk çocuğu ise benim eşimle adaş. ismin yaygın olmayışı nedeniyle bu ortak yön bizi bir daha yakınlaştırdı ; kıkır kıkır güle oynaya muayene oluyorum diye bu öğle arası yine bekliyor bizi ; bebiş inatçıysa biz daha inatçıyız oley!

yemeklerden haz etmeyişim devam ediyor, bu gidişle enerji kıtlığı yaşayacağım. işler de yoruyor haliyle . dün akşam sekizden sonra saate bakmayı bıraktım ki kaçta çıktık bilmiyorum. gidip yattım. babamız çok üzülüyor , gelip konuşacak nerdeyse müdürle ama zor tutuyorum. bir yandan da haklı.işyerinden pozitif ayrımcılık beklemiyorum hamile olduğum için ama zaten hamile olmayıp erken çıkan ve sebepsiz ayrımcılık hakkına sahip olan birileri varsa benim sebepli ayrımcılık talebim gayet normal di mi.

3 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Canımcım, ablam kendi hamileliğinde çok güzel kumaşlar alıp diktirmişti. Bedenle ilgili sorun olmasa da kıyafetler çok iticiydi. Sende dene sevdiğin renk ve model daha mutlu hissetmeni sağlar.

Bence eşinden ziyade sen bu durumu konuşmalısın. Konuşunca hiç birşey değişmese bile daha iyi hissedeceksin emin ol.

Ve bence dünya tatlısı bir kızınız olacak :))

Sugibi dedi ki...

cinsiyeti belli değil daha di mi. ben de hep kız diye okuyorum yazıları.

iş konusuna gelince bence de konuş, durumun belli, seni akşam kalmaya zorlamamalılar.

sessiz balik dedi ki...

aysuncum ,terziyle muhatap olacak gücüm yok ,hiçbi zaman olmadı ve hamile iken hiç olmaz . ama bu gidişle tercihen değilse de mecburen diktirmek zorunda kalabilirim;gerçekten sığmıyorum çünkü.
kaldı ki alt tarafı iki pantalon lazım, üst için sıkıntı etmiyorum üstler olur muhtemelen herşey bol bol ya moda.

kız gibi mi geliyor size ne bileyim artık hayırlısı :) cinsiyeti henüz belli değil. yazarım hemen öğrenince buraya. ama bebeğin ensesi duruşu uygun olmadığından ölçülemedi ya ben umutsuzum uzun bir müddet bize göstermez gibime geliyor şeyini.

sugibi ; bugün tekrar senin hamilelik dönemini okudum ama birazını en çok da on karnında saklama isteğini anladım o günlerde de okumuştum da anlamamıştım