19 Mart 2009 Perşembe

aşerme diye bişey varsa bana olmuyor ,tam tersi şöyle yiycekleri düşünüyorum canım bişey çekse yesem ve enerjimi toplasam diye nafile.. okuyup da beni zaafiyet geçirecek biri sanmayın kiloluyum ama benim kilomun kaynağı yeme içme değil muhtemelen genetik . hamilelikten önce de böyle çok iştahlı değildim ama bu son durumda hiç bişey yiyesim gelmiyor . ama bu sabah canım şalgam suyu çekti. bi akşam çiğköfteyle şalgam suyu içmiştik ; bi keresinde de adanalı bir arkadaşım ikram etmişti ömrümde iki defa içtiğim şeyi nasıl oldu da canım çekti bilemiycem . neyse öğlene kadar durdum sonra bi köftecide köftein yanında söyledim ama içemedim ; berbattı tadı :( benim canım bunu çekmemişti ki. annem mersine gitti ya dönüşte getir bana biraz dedim . bakalım onun getireceği şey canımın çektiği şey olacak mı ?

yeniden cumaya kavuştuğumuz bu günlerde haftasonu ılık ve güneşli bir hava olsa diye dua edersem yine kar yağarmı ya da fırtına mı çıkar acaba ? hep öyle oluyo da. neyse yaw yağarsa da oturur kitap okurum. Adam Fawer tarafından malum Olasılıksız kitabını müteakip yayınlanmış olan Empati kitabını okumaktayım ; beğendim. Diğer kitabını kızkardeşim okuyor bitirince değiştireceğiz.

soyutlanmış soğutulmuş gibiyiz ; kıştanmıdır nedir. ne insan görüyoruz ne mekan . yani eşim de ben de iş-ev rutinine öyle uyduk ki bi dürtenimiz de yok. newşehire felan gidelim dedik ama burası o kadar rüzgarlı ki orası da öyleyse gezemeyiz ki deyip vazgeçtik. arkadaşlar-arkadaşlıklar soğuyalı yıllar oluyor ; hayranım eşleri ile arkadaşlarına oturmaya gidenlere , biz bunu hiç yapamadık .

küçük şehirlerde daha sıcak olur derler insan ilişkileri bence insan sıcakkanlıysa heryerde çevresini kurar ; benim gibiyse işte de böyle kalır . hele bir de evlendiği adam benim kocam gibiyse katmerli soğuk nevale olunur.

2 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aynı şehirde olsaydık, biz sizi boş bırakmazdık:) Emin ol! Şu koca İstanbul'da zor be Özlem! Herkes bir yerde...

sessiz balik dedi ki...

ah Seblacım bilmez miyim ben de yıllarca Ankarada yaşadım İstanbul ondan da beterdir tabii
ama küçük yer de olsa farketmiyor insanın içinden gelecek içinden:)