25 Mart 2009 Çarşamba

Bugün hiç çalışmadım desem yeridir ; bu ay 31 çekiyor ama zaten bir gün fazla çalışmış olacaktık onu da bugüne mahsup ettim diyelim olmaz mı ?
Haftasonu eşim mobilyacılar sanayine gidip vestiyerle banyo ve balkona birer dolap yaptırmak üzere araştırmalarda bulunurken ben önce kitabımı (empati) bitirdim sonra da evde süpürge artı vileda yardımı ile toz aldım. Karnım daha büyümemişken bari bu işleri yapmalıyım değil mi. İlerleyen aylarda yardıma ihtiyacım olcak heralde.Neyse babamız anlaştı bir ustayla onbeşgün bilemedin bir aya kadar dolaplanmış olacağız. Bu küçük misafir için ilk hazırlıklar ; onun odasını işgal altından kurtarmak için bu dolaplara ihtiyacımız vardı.
Akşam ise bir etkinliğe katıldık ; Kafkas Dansları gösterisine giderek. Doğrusu organizasyon kötüydü ama tabii ki danslar müzikler süperdi. Eşim Çerkez ama eminim bu gösteri daha çok benim hoşuma gitti.
Ertesi günü hiçbişey yapmayarak geçirdiysem de Pazartesi belim ağrıyarak kalktım, bu sabaha kadar da kıpırdayamaz haldeydim. İlaç da almadım nolur nolmaz diye.Neyse ki bu sabah kendimi iyi hissettiğimi anladım yüzüm gülmeye başladı. Yarım saat kadar evde salonda oturup kahve içtim müzik dinledim ve keyif yaptım.Radyoda Anjelika Akbar dinletisi vardı bu kadın müthiş bir yetenekmiş yahu.Sonrasında kalkıp işe gelmek çok zor oldu diye mi bilmem hiç konsantre olamadım ve çalışmadım işte . . .
İkinci trimestere girdim ama hala rahata eremedim ; yoksa beni kandırdılar mı üç aydan sonra geçecek diye. Eski günleri nasıl özlüyorum anlatamam .
Hele insan kokularından hiç söz etmeyeyim . Hoş bir parfüm bile olsa bir insanın taşıdığı koku şayet kişi bana yakın duruyorsa midemi bulandırıyor. Kendim nasıl kokuyorum bilemiycem ama etrafımdakiler kusuruma bakmasın artık yüzlerine bişey demesem de yüzüm buruşuyordur belki ve de içimden durmadan arkalarından konuşuyorum .
Bu bahsettiğim konular dışında bir anne adayı olduğuma dair hiçbir iz yok bende. Kilo aynı ; ruh hali aynı . Bir gün bakıcam kucağımda çocuk işte o anda şok olacağım sanırım ; o derece hazırlıksızım duygusal ve düşünsel bağlamda. Hatta sık sık kendimi yaz tatili hayalleri içinde buluyorum minimum 5 -6 aylık bir gebe nasıl tatil yapacaksa . yüzebilir mi ? batmaz mı suda ?

Ama ben uzun zamandır ilk kez cumartesilerimin tatil olduğu bir işteyim ve bu işe başlama sebebimi deniz kenarına iki günlük haftasonu kaçamakları yapma imkanı olarak adlandırabilecek durumdayım ; dolayısı ile suda batacak kadar karnım büyüse de haftasonlarının en azından bir kaçında kaçmak hayalimi sürdüreceğimdir.

4 yorum:

Emre dedi ki...

Komple yenileniyorsunuz ne güzel, herşey güzel olacak eminim, göbeen az biraz büyüsün tekmeleri hisset bak nasıl anlayacan herşeyii:) bide suyun kaldırma kuvveti varyaaaa batmazsın korkmaaa rahat rahat git yüz keyfine bak (suyun kaldırma kuvvetiymiş peh ukala nolcak, Bu not bana)

Benim Hayatim dedi ki...

Benim teyzelerim de Çerkez adetleri, oyunları çoK entresan. İzlemeye doyamıyorum. Kuzenler, düğünlerin de gelinikle süzüldükçe ben de oynayabilmeyi istedim.

Batmazsın tabi ki :) Gönlüne göre gez,eğlen. Sen soğduktan sonra gör yaygarayı hemen hissedeceksin toptan herşeyi :p

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim çok alemsin:Batmaz mı:))) Tam tersi hamilelere yüzme iyi geliyor diye biliyorum ben;) Tatil de yaparsın bir güzel merak etme!

Sugibi dedi ki...

ben 5,5 aylık hamileyken çıkmıştık tatile. yüzmek çok iyi geliyor. şiddetle tavsiye ederim.
ancelina akbarın konserine gitmiştim yıllar önce, kadın müthiş gerçekten.