12 Mart 2009 Perşembe

daha rahatım ... ama kafa olarak . belki de midemde olup bitenler yüzünden ki bunları tarif edemiyorum bile ; bedenim öyle rahatsız ki kafamdakilerle uğraşamıyorum bile. yani önce can sonra canan - mış .
annem gitti. ama nereye ? güneye ;yengemi ziyarete gitti. şimdi oraların tam zamanıdır dedi. ılık güneşli havalar umarak ; sabah yolcu ettik. keşke biz de öyle ılık güneşli bir havada en azından şöyle bir bahçede oturup çay içsek bu haftasonu olur mu acaba ? akşam akşam iyi göremedim ama sanırım badem ağacı çiçekleri açıyor . bahar böyle haberciler gönderdikçe benim içerde durasım gelmez olur hep zaten.
pantalon ve hırka içine tişört giyerek eski kıyafetlerimle hayata devam ediyorum ama sanırım iç çamaşırıma sığamaz oldum çünkü sabah giydiğimde o derece rahatsız etmese de eve gidene kadar şişiyorum ve akşam olsa da eve gidip şunu çıkarsam diye bekler oluyorum . bu yüzden işe mecburen gelmek dışında boş vakitlerimi mümkünse evde rahat kıyafetlerle geçirmek istiyorum bi yere gidesim gelmiyor , ya da birisini eve davet etmek istemiyorum.bu gruba eşimin annesi de dahil ; aramızdaki mesafe benim onun yanında pijamalarımı giyip uzanmama engel. annemin yanında öyle değil tabii ; rahatım . annem bize gelince kayınvalidemi çağırırdık eskiden ama bu sefer çağırmadık fakat haberi oldu ve galiba kırıldı. gerçi bi akşam gidip evinde ziyaret ettik ama bakalım affetti mi.

3 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

3 ay oldu canım normal artık:) Çıksın biraz karın:) Eylül de mi gelecek bebiş?

Asortik Krep dedi ki...

Gönlünü al bence, hem kocanın annesi hem de ona ihtiyacın olacak ilerde :)
Bilerek ve isteyerek kırmadığını da belirt ki aranız bozulmasın..Böyle ufak şeylerden başlar soğukluklar..

sessiz balik dedi ki...

kayınvalidem yüzüme gülüyor hatta dün akşam yemeğe gittik ; annem yok biz eşimle gittik sadece . eşim de dışarı çıktı akşam karşılıklı oturup dedikodu bilem yaptık ,çayla
ama içinde ne var ne yok bilemem.