6 Nisan 2009 Pazartesi

cumartesi sabah uyandıktan kısa bir süre sonra gece gördüğüm rüyayı ve sayesinde yaşadığımı hatırladım ... ben rüyamda türk.sel in reklam tavuğu var ya onu ve sonra da yumurtasını gördüm. normal bir yumurta gibi kabuğunu kırdım içinden sim.kart alacaktım galiba.ama o yumurtanın görüntüsü hiç hoş değildi ve midem bulandı. ve uyurken dahi olsa sesli sesli tepki vermişim ( ayıptır söylemesi öğghhhh felan gibi ) eşim bu sese uyanmış ve bakmış ben uyuyorum ; rüya gördüğümü tabii ki anlamamış ve heralde midesi uyurken bile rahat vermiyor yazık ona diye düşünmüş.sabah anlatınca güldük bayağı.
vestiyer ve dolaplar takıldı ; takılması esnasında ev çok kirlendi ,kendileri de zaten talaş tozu içindeydiler ; eşimle yardımlaşıp temizledik ama yerleştiremedik ;zaten dolapların bazı yerlerinde eksikler var onlar da gelip takılınca yerleştirmek daha mantıklı diye bıraktık.
cuma günü dr.a gittim üçlü test için ölçüm yaptı ; kan verdim.tahliller haftaya çıkacak. bu arada dr. cinsiyetini gördüğünü ve çok net olduğunu söyledi.ama ben öğrenmek istemediğimi söyledim . hem yanımızda babamız yoktu hem de acele etmek istemiyorum. belki haftaya söyletiriz ; ben hiç heyecanlı ve meraklı olmasam da baba heyecanlı ve öğrenmek istiyor gibi.bu sakinliğime dr. da dahil anlattığım herkes şaşırdı.
zaman su gibi geçerken ; ileriki günleri düşünmeyip dertlenmemeye çalışıyorum. nasıl olsa vakit gelip çatınca yeterince içiçe olacağım sorunları daha şimdiden yaşamaya başlamak istemiyorum . iki kişilik hayatımızın tadını çıkarmaya çalışıyorum çünkü bebekle birlikte hayatımıza hem o hem de onun bakımı nedeniyle yeni birileri daha dahil olacak ve belki bir daha hiç iki kişi olmayacağız. onu özleyeceğim hissine kapıldıkça vaktimi eşimle geçirmeye daha özen gösterir oldum ( uyumadığım zamanları desek daha doğru olur çünkü hal iyi bir uyuma potansiyelim var )
ben hala hamilelik öncesi kıyafetlerimleyim.bu kilo bile çok zaten bi insana aman nolur fazla kilo almayım . iştahım düzelir gibi oldu gerçi artık kontrol etmem zorlaşıyor gibi neyse ki yaz geliyor ve domates salatalık biber üçlüme kavuşacağım.

6 yorum:

Emre dedi ki...

Çok heyecanlandım nedir acaba cinsiyeti, öğrenirsen eğer hemen yaz olurmu nolur, umarım rahat bir hamilelik geçirirsin ve istediğin kadar kilo alırsın:) öpüyorum çok.

Benim Hayatim dedi ki...

Kız diyorum ben size :) Bakın haklı çıkacağım :p

Sağlıkla gelir inşallah.

Sugibi dedi ki...

bence de kız.

uzun bacak dedi ki...

Merhaba,

Bana da erkek gibi geldi :)

Biz hemen sorduk cinsiyeti hevesle ve erkek olduğunu öğrendik. Ben de bazen herşeyin değişeceğinden korkuyorum ama ultrasonda o şirin minik şeyi görünce hevesim arttı. Hele geçenlerde bebek mobilyacılarını ve dükkanlarını gezince hemen doğsun istedim :))

Dediğin gibi iki kişilik zamanın da tadını çıkarmalıyız. Hatta son balayı diyorlar ya onun planlarını da yapıyoruz :)

Öpüyorum cici anne...

sessiz balik dedi ki...

emre ; blogunda bir hareket yok ; acaba yakında senden de güzel haberler alır mıyız ? ne dersin...
aysuncum ; babası eğer dr bu kadar kesin konuştuysa erkek çünkü birşeyin varlığından emin olmasa bu kadar kesin konuşmaz diyor ...
bahisler açılmıtır
evet ; kız diyenler ? erkek diyenler?

sugibi ; sen hissetmişmiydin bebeğin cinsiyetini ? ben boş boş bakıyorum ultrasona hiç bişey anlamıyorum .hiç bişey de hissedemiyorum


uzunbacak ; ben işte o bebek mobilyası kıyafeti tantanasına girmekten korkuyor ve o nedenle erteliyorum cinsiyet öğrenme olayını.görsen hiç hamile gibi değilim. arada bir dr a gidip içimde olduğunu algılamasam ; olmadığımı bile iddia edebilirim.

Benim Hayatim dedi ki...

Bir erkek daha geliyor demek :) Sağlık,sihhatle inşallah. Ayrıca En büyük BEŞİKTAŞ :p