13 Nisan 2009 Pazartesi

haftasonu topladığım enerjiyle işte karşınızdayım

veee belki duyanlar oldu ama duymayanlar için bebeğimizin cinsiyetini açıklıyoruuuummm : erkek-miş.
doktorumuz çok kesin konuştu ama artık bilemiycem ilerde bir gün durup birden bire aa bu kızmış dermi :)neyse canım farketmez zaten ilk bebeğimiz bu;hem ikinci olsa ne değişir ki bu aşamada sağlıklı bir evlat sahibi olmak dışında neyin önemi var değilmi ?
haftasonu annemlerdeydik ,erkek kardeşimler ve biz birarada kalabalık sofralar bol bol mağaza gezmeler şeklinde dolu dolu geçirdik iki günü.bebek mobilyaları hakkında geniş bir bilgi dağarcığımız oluştu.şekiller resimler ile şimdi gidip ; yakın zamanda evimize vestiyer doalp yaptırdığımız mobilyacı ile konuşacağız. bu alternatiflere yakın bir bebek odası için ondan da fiyat alıp karar vereceğiz. gerçi ilk aylarında odasında değil benimle yaşayacakmış ve bir de küçük beşik lazımmış ama fırsat varken bütün araştırmaları yapacağım sonra bebekle zor olur.

6 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aaaa yeni bir paşa geliyooor:)Hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah! Yaptırmak daha iyi olur aslında. Artık fotoları paylaşırsın bizimle:) İyi haftalar canım!

sufi dedi ki...

Bakarmısın? daha beyefendi gelmeden evin sahibi hükümdarı olmuş bile.Artık evinizde şimdiden bir SÖZ sahibi var, kimin pabucu dama atılacak acaba?Hepinize sevgilerimizle.

sessiz balik dedi ki...

seblacım , yaptırmak iyi olacak gibi geliyor bana da ama gidip yapılmışları görmek ve fikir sahibi olmak gerekiyormuş o kadar çok ince detay var ki ,benim onları düşünmem mümkün değil.
sufi , sana bişey diyim mi kız da olsa söz sahibi olurdu eminim çünkü bebek o herşeyimizi ona göre ayarlamamız gerekecek(ben annelerin yalancısıyım daha bu ilk bebeğim olduğundan kendi tecrübelerimi değil onlardan duyduklarımı aktarıyorum )

Sugibi dedi ki...

ben kız kız diyip durdum kendiminkine de. galiba gönlümden geçeni yakıştırıyorum herkese. sağlıkla doğsun güle güle büyüsün paşa. umut yaklaşık 4 kilo doğdu. o küçük sepete de 2,5 aydan sonra sığmadı. bu anlamda fazla para vermemeni tavsiye ederim. şiddetle almanı önereceğim bişeyler var. sonraya bırakma, şimdiden al. ben bıraktım zor oldu. sterilizasyon aleti, avent göğüs kalkanı, pilli-elektrikli süt pompası. bir de lansiloh krem var mor renkli. ondan alıp 8. aydan itibaren kullanmaya başlamanı öneririm. emzirmek çok zor olabiliyor yoksa.

ay döküldüm birden bire nedense:)

sessiz balik dedi ki...

bence dökül sugibicim çünkü hem birilerinin benimle ilgilenmesi çok hoşuma gidiyor hem de pratik bilgilere gerçekten ihtiyacım var çünkü yaşayan çevremde bu bakımdan bana akıl verenim hiç yok.

cinsiyet konusunda haklısın ;ben de kız isterdim ve kızım oalacakmış gibi doğardı içime.ama bir anlamda da kız değil de erkek annesi adayı olmam çok iyi oldu ; laf zamanı bende şans olsa erkek doğardım demesini biliyorum

demek ki yavrum şanslı ve erkek doğacak :)

uzun bacak dedi ki...

Merhabalar,

Bu yorumları okumak benim içinde çok iyi oluyor... Sugibinin önerilerini hemen not ettim. Ben 20. Haftadayım Özlem. Seninle yakınız galiba. Bu sene kimi duyduysam erkek daha bir kız bekleyen duymadım etrafımda. Ben de ilk başta gönlümden kız geçirmiştim ama hep erkek hissetmiştim :))

Ben de birkaç öneride bulunayım; çatlak kremine başlayabilirsin doktoruna sorup. Bebe yağı da olabilir tabi. Ben çoğu arkadaşımın önerisiyle lierac aldım. Her akşam sürmeye çalışıyorum. Mobilya için de modoko'da her bebek dükkanına baktım. Birbirlerine çok benziyor modeller. Sivri uçlu olmayacak, kapanırken raylı sistem olacak eli sıkışmayacak ve desen varsa el boyaması olacakmış :))

Şimdilik öğrendiklerim bunlar ama çok cici şeyler var. Abajuru, lambası takım fiyatlar da büyüyen karyola istiyorsan 2.000-3.500 arası. Tamamen masiften istersen uçuyorlar 5-6'lara çıkıyor.

Bilgilerimizi daha fazla paylaşmak istersen zeynepmese06@hotmail.com'a yazabilirsin?

Kolay gelsin cici anne ;)