24 Nisan 2009 Cuma

Periyodik olarak belli günlerde enerjik oluyor belli günlerde de böyle sıfırın altında geziyorum.. Kulaklarım bile ağrıyor sizin hiç kulak kepçeniz ağrıdı mı ? Fena bişey.
Halsizlikten zaten uyumak üzereyim ve bu durumdan nasıl kurtulacağımı da bilmiyorum. Dün tatildi ya evde dinlendim güya. Ne gezer... Bizim evde ikinci bir banyo var , ebeveyn banyosu.Şu ana kadar kendisi kiler vazifesi görüyordu malum henüz biz ebeveyn değildik. Ama dün itibariyle aslına geri döndü ve banyo olarak hizmete açıldı :)Ama orayı boşaltmak tam bir macera oldu.Mevsim dışı ayakkabılardan tut seyahat çantalarına kadar, gerekli şeyler yanında arada elime geçen her türlü ambalaj malzemesini de poşet ,karton ,hediye kağıdı demeden buraya koymuşum.Bu gereksiz şeyleri toplayıp ayıklayıp atılacakları attık bazılarını da geri dönüşüm kutularına götürdük. Akıllanmışımdır ve bir daha biriktirmem umarım.

Nerden bulduysa güzel ambalajında miki fareli bir uçurtma ile plastik bir top bulmuştu eşim bir zamanlar ve meğer bu ikisi de o kilerdey-miş.Unutmuşuz biz varlıklarını. Görünce ikimizin de gözleri parladı. Bu oğlumuzun ilk oyuncakları dedik ve evde ikisini de şanlarına yakışır biçimde vakit gelene kadar ağırlayacak bir başköşeyi aramaya koyulduk. Her şeye yer buldum ama bu ikisini yerleştirmek öyle zor oldu ki anlatamam ; galiba delirdik biz dedim içimden.

Yarın haftasonu ve şehir dışında olacağız .Diğer hafta sonu da eğer 1 mayıs tatil olursa yine buralarda olmayacağız.Eşim Pazar günü iş için Ankaraya gidecek ve tatil olursa ben de Perşembe akşamı gideceğim yanına ; kızkardeşimle ve Ankaradaki arkadaşlarımla görüşeceğim. Tatil olursa diyorum çünkü bu resmi tatil nasıl bir kavram olacak ve içine bizi de ( bankaları da ) alacak mı bilmiyorum. Keşke

Yazının sonuna geldim
Uykum geçmedi

2 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim iyi misin? Nerelerdesin???

Asortik Krep dedi ki...

Daha sık yazmalısın .. :)