11 Mayıs 2009 Pazartesi

bi soru sorsam

önce bir soru sorayım : bebek karyolasının parmaklığı inip -çıkabilen bir model mi olmalı? bebeğ kucaklayıp alırken-yatırırken indirmek suretiyle belimizi zorlamazmışız dediler ama güvenemedim.yardım eder misiniz.

babamız iş için yine 5 gün şehir dışında bir hafta önce de yoktu normalde olsa bişey demezdim ama hamile iken zoruma gitti bu seyahatler ama adamcağızın elinde değil görev icabı gidiyor dahası haziranda da varmış ki ben o zaman koca bir göbekli olcam sanırım annem yanıma gelir yalnız kalamam.
dün değişik bişey oldu ,evde yemek yapcaktım tam pilav için şehriye kavruluyo baktım tüp bitti.bizim evlendiğimizden bu yana 2 ya da 3. tüpümüz bu.öyle çok sık bitmez ama neyse telefon ettik getirdiler. veee bir de kolye hediye ettiler anneler günü için. bak dedim oğluşum bana tüp bahanesi yolu ile taaa oralardan hediye yolladı , nitekim bence tesadüf ötesi bişey çünkü ne ben öyle sık sık yemek yaparım ne de pazarları evde oluruz düne özgü bir haldi bu ,hediye içinmiş diye geçirdim içimden
tv izlemek için kanepede uzanmıştım kumanda da göbeğimdeydi kıpırdanmaya başladı kumanda bebişin hareketleri artık dış dünyadan farkediliyor babası da uzun uzun göbeğime bakmak suretiyle bir kerecik de olsa yakaladı "tekme"sini...
hayat akıyor
az kaldı
bazen korkuyorum ama bazen
genelde anı yaşıyorum
ileriye düşünmeden

3 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Allah kavuştursun Özlemcim! Haklısın gitmeseydi keşke ama kötü düşünme az bir süre:) Karyola ile ilgili hiçbir fikrim yok:)))

sessiz balik dedi ki...

seblacım ; seni daha iyi anlıyorum şimdi ben 5 gün için bunları söylerken sen 5 ayı tükettin sabırla

bebek karyolası konusunda şimdilik fikrinin olmaması çok normal tabii ben de aynıydım ama inan iş başa düşünce neler neler öğrendim ,hatat öğrenmekteyim.gerçi bu konuyu henüz aydınlatamadım.

uzun bacak dedi ki...

Merhaba Özlemcim,

Ne kadar güzel, oğluşundan hediye almışsın :)) Karyola konusunda ben inip çıkabilenlerden tercih edeceğim ama onların iki türlüsü varmış. Onu belirlemek önemliymiş diye biliyorum. Hani büyüyünce indirip de elini sıkıştırmasın diye ikisini birden açınca inen vs gibi. Bu kadar biliyorum. Tecrübeki anneler yardımcı olurlar sanırım :))

Görüşmek üzere...