25 Mayıs 2009 Pazartesi

birkaç gündür bloga bebeğe ait olmayan ne yazabilirim diye düşünüyorum.hep ondan bahseder oldum ya:) sevgili kardeşim sevinç eski yazılarımı özlediğini söylemiş ,eski yazılarda okul günleri arkadaşlıklarından bahsederdin demiş.doğrusu geriye dönüp bakmaz oldum ,hatıralarımın üstünü bir perde örttü sanki.özlemiyorum artık eskiyi. evliliğimin ilk dönemlerinde çok bunalıp eskiyi düşündüğüm özlediğim çok oldu. ama zamanla öyle alıştım ki bu yeni duruma; evli olmaya ve kocama geriye dönüp pek baktığım yok.alıştım dediysem herşey sütliman herşey mükemmel demek değil bu ama pürüzlerin de olabileceğini ;onların aşılabileceğini anladım ya da onlarla birlikte yaşanacağını.geçen gün kızkardeşimin bana yolladığı bir kartı buldum ; yollayıp elime ulaştığında da çok ağlatmıştı beni yeniden elime geçtiğinde de ağlattı. hani bir şiir var ya yastıkta bıraktığın çukur diye..o şiire ithafen demiş ki bana kartında " eski çukurun burada dursa da yeni çukurun oraya oluşacak ve eminim oraya daha çok yakışacak " bilmem artık öylemi değilmi.

kızkardeşim hayatımın çok özel bir yerini kaplar.ama şu günlerde kıpırdayan bebişim ve bana hissettirdiklerine şahit olamayışına çok üzülüyorum , öyle bir an geliyor teyzesi de burda olsaydı diyorum. umarım şartlar uygun olur da doğumumda yanımda olur. şaka gibi ama eşimden çok onu yanımda istiyorum.beni sakinleştirecek beni anlayacak ve bana yol gösterecek kişinin o olduğuna inanıyorum.

annem bir dönemki suskunluğunu bozdu , bebişe almadığını bırakmamış beni de soruyor sık sık. zaten biz gidip duruyoruz yanına eşyaları ordan alıyoruz çünkü böyle olunca da o gelmiyor diye sitem etmeme gerek kalmadı.hem doğumu onun yanında yapmama da karar vermiş kendince bana öyle dedi.

yavru kuş bugün ölçüldü biçildi 718 gr. çıktı ;diğer ölçüleri ile birlikte hepsine dr tamam dedi uygunmuş haftasına ... ben de yaklaşık 3kg aldım sanırım hadi bilemedin 4 olsun emin olamıyorum değişiyor kilom çünkü. ve 24.haftadayız.iyi gibi.böyle gitmeliyiz işallah. 28 hafta civarı şeker yüklemesi yapılacakmış ,başka da bişey bilmiyorum artık.kendi doktorum doğum iznine ayrıldı ; çok izin kullanmıycakmış işler yolunda giderse bir ay gibi bir süre sonra gelecek.
bu arada bir aksilik olmamasını diliyorum.

4 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Kız kardeşlik dünyanın en güzel duygusu. Ablamla parçalı bulutlu ilişkimiz Efe'nin doğumuyla beraber günlük güneşlik oldu. En yakın arkadaşım,destekcim. Umarım doğuma gelir kardeşin. Aileden uzak olmayı en çok böyle anlarda hisseder insan, ayarlamayı düzgün yapın bakiyim. Bundan daha güzel bir an olamaz. Ben ilk kıyafetlerini giydirirken eridim,bittim.

Annenle sorunlarının çözülmüş olmasına sevindim. Bayağı büyümüş,sağlıkla doğar inşallah.

eti puf dedi ki...

özlem ablacığım,
:))
dediğin doğru! zaman geçtikçe hayatının merkez noktaları değişiyor; merkez noktaları değiştikçe düşüncelerin ,
düşüncelerin değiştikçe bahsettikleirn değişiyor...

ama mutluysan sorun yok...
biz bebişimizin de haberlerlerini seviyoruz...

ben şart her koşulda seni dinlemeyi sana sorular sormayı senden birşeyler öğrenmeyi seviyorum zaten...

kız kardeşinin satırları da çok güzel, sizin ilişkinizi ablamla benım ilişkimize çok benzetiyorum...çok köklü ve derin biraz da anne -kız gibi...ama güzel...

anne olmak, sana çok yakışacak, çocuğun bir adım önde başlayacak bu ayrıcalıkla..çünkü ,senin dahil olduğun herşey bence özel...

sessiz balik dedi ki...

sevinç çok fenasın ,buraya bu kadar övgü dolu söz yazarsan şımarırım valla
ha bi de ablanla çok sık görüş yeğeninle çok sık görüş ve bunu arada bir benim adıma da yap. sakın ona küsme. e mi.

cinar dedi ki...

kardeş gerçekten çok güzel bir şey. iyi ki varlar. biz de ayni şehirde değiliz ablamla maalesef. o da ayrı hikaye zaten ya, kısmet böyleymiş. ama sık sık görüşüyoruz tabi gidip gelerek. böyle anlarda insan daha bir iyi anlıyor sanırım aynı yerde yaşama gerekliliğini. yine de sağlık olsun. herkes olduğu yerde mutlu ve sağlıklı olsun.
kilon da çok iyi bence. 6 ay bitti ve 3-4 kilo. maşallah Özlemcim.