8 Mayıs 2009 Cuma

bu aralar bloga rahat erişemiyorum ; umarım geçici bir sorundur . şurda kendimize ait minicik bir alanımız var onu da kaybetmeyelim . sebla ve asortik abla ; meraklanmayın ben iyiyim sadece bloga erişemediğimden yazamadım.
görüşmeyeli durgun ve yorgun olmaya devam ediyorum , yiyemiyorum yani bebeğe yarayacak şeyleri yemediğimi düşünüyorum , ama napıyım midem iyi değil.hazırlıklara gelince hallolur heralde , takmıyorum artık daha bi rahatım bu konuda çünkü aslında onları takmaya takatim kalmıyor ki. vitaminler de laf.içsem de aynı içmesem de.
hayatımda başka bişey yok.eskiden olsa bu vakitler ufaktan tatil planı yapardık bu yıl iznim yok doğuma kadar.
farkındaysanız bebiş bebiş diyorum bir ismi yok henüz. iş kendi çocuğuna gelince ne zormuş.hiç bi ismi beğenemiyorum .

1 mayısta çalışmıyor oluşumu fırsat bilip geçen haftasonu 3günlüğüne ankaraya gittik , çabuk yorulduğum için çarşıya fazla çıkamadım çünkü arkadaşlarımı görmem daha öncelikliydi bu üç günde.Ve görüştük .arkadaşlarımı zaten çok severim ve görüşmek isterim de görüşmek bu sefer daha bi önemliydi çünkü biri sekiz aylık kız annesi ,diğeri ikibuçuk yaşında erkek üçüncüsü ise beni takip ediyor bir iki ay geriden ; hamile ... yani malum konularda konuşabildik ki çok faydalı oldu diyebilirim , çünkü korkumu biraz yendim.çok iyi tanıdığım bildiğim iki arkadaşımın benimle aynı yolu yürümüş ve kayda değer yol kat etmiş olmaları bana da cesaret verdi.üçüncüsü ise bu konuda cesareti benden aldı diyebilirim.

ayrıca eşim de gitti benimle evlerine ve eşleri ile tanıştı.sonuçta beyler hanımlarına yardım ediyorsa evin düzeni ile beraber herkesin hayatının nasıl kolaylaştığına da şahit oldu.bir arkadaşımın evi düzenliydi ,diğerinin ki o kadar değil,üçüncüsü karmakarışık. sebebi de basit.baba faktörü. eşim yardım edecekmiş gibi görünüyor ama iş başa düşünce anlayacağız esas.biz buralarda fazla ev gezmesine gitmiyoruz. zaten gidip gelecek kimsemiz de yok.

güzel bahar havaları, eskiden olsa ben şiir yazardım .eskiden....

1 yorum:

cinar dedi ki...

aynı erişememezlik bende de vardı. artık geri döndüm, umarim! :)
sen epey ilerlemişsin ya, daha doğrusu büyümüşsün. sanırım Uzunbacakla aynı aylardaymışsınız değil mi?
heyecanlı :)
eşler yardım etmeli bence de. şimdi ediyorsa bebek doğduktan sonra da edecektir. hayat müşterek ne de olsa..
sen kendine dikkat et, iyi bak Özlemcim, gerisi gelir nasilsa..Çok öptüm.