18 Mayıs 2009 Pazartesi

şimdi bir deniz kıyısında olmak vardı

havalar aniden ısındı ; ondokuz mayıs tatili ile haftasonunu birleştirip bir deniz kıyısına atma isteği duyduk ise de kendimizi mümkün olAmadı. zaten cumartesi günü toplantı vardı haftasonumuz bile bize yar olmadı . ama neyse ki cumartesi toplantı çıkışında güzel bir alışveriş yaptık bebek için . Annem sağolsun bisürü kıyafet almış bebişe hastane çıkışları tulumlar bodyler. yelekler örmüş . ağız bezleri bile var 4-5 tane. biz de ana kucağı battaniye bir emzik ve bir biberon alarak olaya dahil olduk . gerçi yatak kaldı en önemlisi ama onunla ilgili de gezdik gezdik gördük ve hep yaptıracağız diye düşündüğümüzden almaktan vazgeçtik .
kalan vaktimizde de parklarda oturduk bol bol ve benim bahar alerjimi üstüne üstüne giderek azdırdık. kocaman kocaman hapşırıyorum , üstüste defalarca .babası sesleniyor oğluna " korkma yavrum bişey yok deprem felan olmadı " diye , o derece gürültülüyüm anlaşılan hapşırırken.
bir de dişim ağrıdı çok kötüydü ve çürümüş farkında değilim ,ihtimal vermezdim çünkü çürüyeceğine iyi baktığımı zannederdim çünkü. gerçi sebebi yine ben değilim diye düşünmekteyim bu çürüğün. yıllar önce bir trafik kazasında ön dişim kırılmıştı. yerine bir adet protez diş takıldı ama takarken bir yanındaki dişin yarısını da götürdüler ki şimdi çürüyen dişim o. hamile olmadan önce iyi bir diş bakımı yaptırmam gerekirdi tabii , fakat çok da ihtimal vermiyordum bu dönemde hamile kalacağıma ve yaptıramadan bebişle karşılaştık işte. şimdi ne yapacağımı bilemiyorum . belki bir randevu alıp dişçiye gitmeliyim.

1 yorum:

eti puf dedi ki...

ablamında hamıleyken bir dolgu sorunu olmuştu, geçici birşeyler yapablılyorlar hamıleler içi mutlaka dr'a görün diş ağrısı çok fena yaaa