10 Haziran 2009 Çarşamba

çınarcım "evdesin" demiş ya yorumunda yaram depreşti ;hayır canım çalışıyorum hem de nasıl...
zaten henüz resmi izin sürem bile gelmedi ki gelse dahi çalışabilir raporu alıp 1 ay daha burda sürüneceğim ki bebekle geçireceğimiz süreye bu süreyi ekleyebilelim. tabii sağlığım elverirse.
çok kolay bişey değil sekiz dokuz saat masa başında oturmak bir hamile için hemde 7.aydan sonra o koca göbekle fakat annelik fedakarlıktır ve işte daha bebek doğmadan başlıyor fedakarlıklar. görünüşe göre ağustos ortasında izne çıkacağım. o zamana kadar burdayım.zaten evde bilgisayar yok ve izin süresince de blog tatilde olacak.
en azından biraz naz yapsam iş yüküm biraz hafiflese ama hiç beceremiyorum ben , hala eskisi gibi davranıyorum ,biraz akşamları erken kaçabilirsem ne ala. bankada olmasam önceki işimde olsam hamileliğim daha kolay geçerdi orada revir bile var gidip uzanabilirsin , bahçede kısa yürüyüşler yapabilirsin ve tabii iş yükü buraya göre az olduğundan yer yer kaçamaklar. ancak her işte bir hayır varmış hamilelik geldi beni yeni işimde buldu.şikayetçi değilim hayırlısı ile gelsin de ne zaman geldiği önemli değil. bi ara bebeğimiz normal yollarla olmayacak biz doktorların eline düşeceğiz diye korkmuştum ; ama hiç beklemediğimiz bir anda sürpriz yaptı bize.

3 yorum:

cinar dedi ki...

:) Doğru ya Uzunbacakla zamanlarınız benzerdi. O da hala çalıştığına göre senin de çalışman normal. Son 3 aya kadar saglik acisindan bir problem yoksa calismalisin bence de. sizde de oyle mi bilmiyorum da bizde onceden 2 sonradan 2 olmak uzere 4 ay seklinde geciyor izinler. ama oncesini kasabildigin kadar kasip kalanlari sonrasina ekleyebiliyorsun. iste o guzel. sen de onu yapmaya calisiyorsan sonuna kadar haklisin Özlem'cim.
aslinda isyerindekilerin sana biraz daha hosgorulu yaklasmasi lazim bu donemde. karnin burnundayken ortaya cikip bagiracak degilsin ama gozle gorduklerini yorumlayacak bir beyne sahip degillerse sen kendin koruyacaksin kendini ve bebegini.
isleri mumkun oldugu kadar yavas yap. eski performansini beklemesinler senden bir zahmet. ama bekliyorlarsa da cekinme soyle ya. onlar dusunmuyorsa gerektiginde zorla dusundurteceksin canim :)
insallah hayirliyisla gelsin de bebeginiz, her sey yoluna girecektir zaten.
kendine dikkat et. optum.

cinar dedi ki...

3 hafta diyecektim :)

sufi dedi ki...

Eskiden bankalar, çalışanına birbuçuk ay önceden izin verirdi, doğum sonrası da birbuçuk ay.Ben ilk hamileliğimde doğuma bir hafta kalaya kadar çalışıp doğum sonrasına izin süremi yaymak istedim.Ama kabul edilmedi.Tanrım ne zorluklar çekmişiz.Süt izni 1 saat, eve gidersin çocuğun kapris yapar emmez tam saatin dolarken emmeye başlar, ne çaresizliklerle boğuştuk bir zamanlar.Senin de bu günlerin geçer canım, yeter ki üzülme.Bir gün bakarsın koca kazık oluvermişler.Sevgilerimle.