29 Temmuz 2009 Çarşamba

az kaldı ...

pek yazamıyorum artık ; çünkü işe gelip acil yapılacakları yapıp kaçıyorum ... yani yarım saat uğrayıp gidiyorum sanılmasın alt tarafı 9,5 da gelip 5,5 da çıkıyorum ama bir banak için bu saatler bir mucize

evde iyiyim . beni buranın havası mahvediyor . hem fiziksel hem moral.
şöyle böyle derken bu haftayı biriteceğim ve kaldı 2 hafta daha.
sık dişini özlem .
az kaldı.

merak etmeyin daha iyiyim ; ve tabii ki ağlamıyorum . o anlık bir deneyimdi. tekrarlanmadı çok şükür.

3 yorum:

Sugibi dedi ki...

valla kendimi tebrik ederim. soyadını hatırlayamadığım için seni bulamadım bir türlü. daha fazla geciktirmeden şu şeyleri cuma günü veriyim diyorum postaya. uygun mudur?

Asortik Krep dedi ki...

İyi olmana sevindim..az kalmış gerçekten.

cinar dedi ki...

çok az kaldı tabi. çok heyecanlı :) Her şey rast gitsin Özlemcim. iyi haberlerini bekliyor olacağım :)