1 Temmuz 2009 Çarşamba

temmuz

o zamanlar yaz mevsimini daha coşkulu karşılar ve yaşardım , e haliyle yaşım daha genç , başımda kavak yelleri ... akşam geç saatlere kadar dışarda olabilme şansına sahiptim , yasemin kokuları hanımeli kokuları içinde parklarda arkadaşlarla sohbetler ...
kocamla tanışmamıştık daha , sevgilim olsun telaşındaydım.
ben en çok o halimi özlüyorum biliyor musunuz .
hani bi şekilde tanıştığım bir erkek olması , ondan hoşlanmaya başlamam sonra da ona kendimi beğendirme telaşlarım , içimdeki kıpırtılar...alelade bir buluşmayı olay haline getirerek hazırlanmalar. ondan gelecek bir işaret için gözünü kulağını dört açıp beklemeler. bu hallerimi özlüyorum işte , saklıyacak değilim.
işte bu hallerimdeydim o temmuzda.
ismi ışık idi
ressam ve fotoğrafçı.
bana bir film tavsiye etmişti
hala seyredemedim
robin williams'ın oynadığı "aşkın gücü" ( what dreams may come )

her ne kadar içimde bazı telaşları yaşasam da ona açık etmemiştim hiçbişeyi çünkü korkmuştum , kaçarsa diye. evet daha fazlasını isterdim ama o fazlaya ulaşma çabası içinde elimdekinden olmaktan korkmuştum. onunla atölyesinde kahve içmek sohbet etmek sonbaharı beklemek ki sararmış yapraklarda yürüyüp fotoğraf çekecektik , ona kart yollamak bana bir resmini göstermesi gibi zevklerimden de vazgeçemediğim için hep böyle kal hep bana yakın ( ister dost ister sevgili ) şarkısına takıldım kaldım

şimdi mi?

daha o zamanlarda bıçakla kesilir gibi kesildi görüşmelerimiz. şimdiye kalmadı yani bişey. belki de ben açık etmedim sanarken ettim ve o da böyle birşeyi istemediğinden açık açık söylemektense uzaklaşmayı tercih etti o gün için. sonuçta köprünün altından akan sular malumunuz.o napıyor bilmiyorum . ben yoluma devam ettim. ve burdayım.fakat her bülent ortaçgilden "o eylül akşamı" nı ya da pink floyd dan "wish u were here" şarkısını dinleyişimde ,onu gülümseyerek hatırlayıp izleyemediğim o filmi düşüneceğim

ayrıca
bir önceki yazıma yorum yazarak beni blog aleminde yalnız bırakmayan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. belki hamilelik alınganlığı belki de başka bişeydi bilmiyorum ama aklımdan geçeni yazmakta bir sakınca görmedim ve aklımdan da geçti yani yazıp da hiç yorum almamış olmak kimin hoşuna gitmiş de benim gidecek :) haksız mıyım.
bebiş hareketlerini çoğalttı artık her an benimle birlikte olduğunu hissediyorum ona kavuşmaya doğru geri sayım başladığı bu aylarda biraz korksam da mutluyum çok.

6 yorum:

Sugibi dedi ki...

haklısın:)
üstte anlattığını o kadar iyi anlıyorum ki. zaman zaman çok yoğun yaşarım hem de. eskiye özlemle geçip gidiyor ya hayat. eskiden bir an önce olacağım şeyi olmak isterdim, anneme özenirdim herşeyi belli diye. beni neyin beklediğini merak ederdim. oraya geldim şimdi, oturdum kıç üstü. geçmişi özlüyorum. yaşlı kategorisine girdiğimden midir nedir anlıyorum ah gençlik diyenleri. ama kim bilir belki yeniden yaşanır o duygular, heyecanlar. ikinci baharımda:)

Emre dedi ki...

İç çektim yazını okurken, öyle inişli çıkışlı olabiliyorki hayat idame ettirmek zor gelebiliyor bazen ve ben bazen tekrar heyecanlanmayı çok istiyorum, O filmi de ayrıca 4 kez seyretmişliğim vardır katlarınıda izleyebilirim o kadar diyim. Kıpraşsın bebecik tabiki tam zamanı, çok öpüyorum seni.

Benim Hayatim dedi ki...

Nasıl da güzel anlatmışsın o kıpırtıları :) Eylül Akşamı şarkısından sayende haberim olmuştu. Her çaldığında aklıma sen geliyordun. Artık Işık da gelecek :)

Beni belirsizlik yoruyor. Her şey net olsun istiyorum. Sonra da özlemlerinizi okuyup daha var diyorum :)

eti puf dedi ki...

ben de hayatımdakı belırsizliklere çok sinir oluyor, bir an önce netleşsin isiyorum herşey bugunlerimi de özleyeceğimi bilerek...hayat bu işte...

ama neden ben ,senin geçmişinle bu kadar hüzünleniyorum onu henüz çözemedim...

eylül akşamı da nasıl güzel şarkıdır değil mi?
eşine yazmış bülent ortaçgil..
belkı benim bozuk param vs vs..ne kadar güzel bir tespit di mi:))

sessiz balik dedi ki...

eticim pufcum
ışıkla biz o kadar zaman aynı şeyleri yapmışız ki ve sonra tanışınca aklıma ister istemez bu şarkı gelmişti ona dinletmiştim .belirsizlikleri sev.herşey monotonlaşınca beni anlarsın.

sen de aysuncum , belirsizlikler için üzme kendini , tadını çıkar , gez dolaş.
şarkılar bir renktir çoğu zaman ben bir ressamım işte o zaman... demiş bi de :)
sevdiysen ortaçgilin "light" albümünü dinle daha neler var neler.

canım emre nerdesin yaz bişeyler

sugibim bahar ne zaman o ikinci ?

Sugibi dedi ki...

hhahah bilmem. çok uzakta değildir umarım.