1 Temmuz 2009 Çarşamba

yaklaşıyor

sen şimdi ne bir sessin
ne de bir gülüş.
Ama hızla büyümektesin
taa içimde bir yerde .

Ben çok şiir yazdım
Sevdiğim adamlara
Sevdiğim şarkılara
Güneşe yıldızlara

Aşık olup yazdım
Ayrılıp yazdım
Kavuşup yazdım
Ama hiç böylesini yazmadım

Hiç bu kadar gerçek olana
bu kadar yakın olana
kendimden bile

sana doğru adımlarım yavaştan hızlıya geçti
artık buluşacağımız o anın heyecanı çoktan sardı beni

hayalden gerçeğe aralanırken o pencere
ışıktan kamaşan gözlerimden inciler dökülse de
açmak istiyorum
bir an önce “Annen” olmak istiyorum

4 yorum:

sufi dedi ki...

Annelik yolunda sağlık mutlulukla hayırla yol alasın.En büyük aşkın gelişi böyle muhteşem oluyor işte.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Heyecanlandım ben bu dizelerle....

Archi*Sugar (Esra) dedi ki...

:-)
kisiler, yerler, yasananlar farkli olsa da... hissedilen hep ayni... geri sayim en inanilmaz ve dayanilmaz bekleyis... sevgiler ve nice senelere... :-)

Tabiat Ana dedi ki...

sağlıkla sıhhatle kavuşun birbirinize...