20 Temmuz 2009 Pazartesi

zor günler

tansiyonum yükseldi
rapor kullandım 3 gün
ama ilaca başladık ki bu kötü
ayrıca karnımda garip dayanılmaz ağrılar oldu dr NSTye bağladı ama erken doğum riski görmedi
bütün bunlardan sonra işe geliyorum dayanamıyorum ağlıyorum hüngür hüngür
kimsem de yok
telefonda ağlıyorum ben de
annem zona geçiriyor acısı zor bir hastalık ona pek anlatamıyorum
yanıma da çağırmadım dinlensin diye
kızkardeşim bir de hemşire kuzenim beni dinlediler telefonda

idare etmeye çalışıyorum 1 ay böyle gidermi bilmiyorum 14 ağustosa kadar çalışşacaktım güya

5 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Ağlamak hamilelikten diyelim ama dakka itibariyle ağlamayı kesip bebeğine ve kendine iyi bakmanı ,hayata asılmanı rica ediyorum..
Çalışıyor olabilirsin bu bir şey olacak anlamına gelmez.Tabii ki karnında ağrılar olacak,orada biri var :) yeni bir insan oluşuyor.. Kendini üzmek ve yıpratmak şu an yapacağın en son şey. Bu kadar az zaman kalmış,güle oynaya geçirmeni ve kendini kasmamanı istiyorum senden.Sadece işe gel ve git,hiç bir şeyi dert etme.Düşün ki senin her nefes alışını hissediyor ve sen üzülürsen o da üzülecek.Lütfen kendini bırakma...

cinar dedi ki...

canım o kadar kötüysen al iznini. doğumdan önce 2 ay hakkın var. sonrasına eklemek için kasıyorsun anlıyorum da, kötüyken alıp dinlenmeyeceksen ne zaman alacaksın? gerekirse doğum sonrasında rapor alır iyi halinle geçirirsin. tansiyon hamilelikte istenilen bir şey değil. dikkat et kendine. hemen kötümser olma ve moralini bozma. zona da çok ağrılı bir hastalık. çok gecikmeden ilaçlarına başlayabilmiştir umarım annen. o zaman çok ağrısı olmuyor çünkü. üstüste gelmiş hep :( Özlemcim, çok az kaldı ama bak. eylülde bebeğin kucağında olacak inşallah. sabret biraz. ve izin durumunu da bir daha düşün. yapabileceğim bir şey olursa da mutlaka haberdar et beni. öptüm çok.

Benim Hayatim dedi ki...

öZLEMCİM, DAHA ÖNCE DE YAZMIŞTIM. Hamileyken insan daha duygusal,dah savunmasız oluyor. Bir de üstüne bizim burcun özellikleri eklenince sen tam olmuşsun. Lütfen kendine acımayı bırak (kendimden biliyorum ha ha) Sen dışa çok güçlü dursanda içinden neler geçtiğini az ççok tahmin edebiliyorum. Kimseye ihtiyacın yok. İçinde her şeyden daha güçlüsü, sana kuvvet vereni taşıyorsun zaten. Bu zorlu bir süreç. Tansiyon yükselmesini engellemek için de daha sakin olmalısın. Herşey yolunda gidecek. Bizler seninleyiz. Dualarım da sizinle.

Mucks

cinar dedi ki...

Özlemcim iyi misin biraz daha?

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim çok geçmiş olsun! Umarım daha iyisindir. Bir ses ver bize! Az kaldı, birazcık daha sabret! Biliyorum söylemesi kolay ama sen yapabilirsin;) Asortik in dediği gibi iyi ol ki bebiş de iyi olsun! Güzel olacak herşey! Kötü hiçibirşey düşünme tamam mı???