10 Mart 2010 Çarşamba

arz - ı halimdir altıncı aydönümünde

oğlum
dün altı aylık oldu , kelimelerin yetersiz kaldığı bir nokta onu nasıl seviyorum nasıl birşey varlığı ailemiz için bu altı ay nasıl geçti... yazacak çok şey olsa da dedim ya kelimeler yetersiz şu noktada.
yerde yuvarlanıp duran gözlerinin içi gülen minicik elleri ile dokunuşları içimi ürperten bi küçük adam.küçücük...sevgi dolu.ondaki sevgi enerjisi hiçbirimizde yok.sadece seviyor hiçbirşeyden nefret etmiyor.hissediyorsun o pozitifliği.seni seviyor annesin. oyuncaklarını seviyor. camdan bakmayı seviyor. bebek arabasında gezmeyi seviyor . vesaire vesaire . uyumak yemek yemek hoşuna gitmiyor ya da durmak istemiyor ama bunları istemiyor olması nefretten sayılmaz sanırım.

oğlum
var hayatımda , işe gidip geliyorum , uyumak yemek yemek acele ile yıkanıp giyinmek dışında sıfırlanmış durumda hayat. neyse ki annem var ama o da artık limitini doldurmak üzere bir bakıcı bulmam gerekiyor annem evine gidecek artık ben o gidince hiç iflah olmam

babamızla durumlar aynı yaz gelsin diye bekliyor güya haftasonları açıkhavaya çıkarız hepimize iyi gelir evde kapalı kalmaktan bunalmışız ama bebekle nereye gideriz daha mı iyi oluruz yoksa daha mı kötü bilemiyorum

negatif bir yazı oldu

ben herkesi özledim bloga yazmayı blogları okumayı arkadaşlığı gevezeliği paylaşmayı... ama imkanlarım elvermiyor yazmaya okumaya özlediğimle kalıyorum bir tek bu değil özlediğim bir kitap alıp okuyamadım aylardır hiç bir sosyalitem yok ve üstüne üstlük yorgunum

3 yorum:

Emre dedi ki...

Bende seni okumayı özledim, ama bu özlem daha süreceğe benzer, yazdığını görünce belki dedim fotoda koymuştur, yazmaya fırsat kalmayınca foto nerdeeee diyeceksin şimdi:), neyse umarım uzun uzun sohbet etme şansımız olur bir gün öpüyorum çok ve çok çok kolay gelsin sana

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Özlemmmm tatlım hayırlı olsun yavv:)
Ben de özlemişim seni okumayı,eski dostlar buraya!

cinar dedi ki...

ooooyyy, oğluşunun bir fotosunu koy da biz de sevelim uzaktan da olsa :) Negatif bir yazı değil hiç de bile. Oğlunun sana kattığı güzellikleri algıladım ben esasen. belki de şu an bir erkek bebek de ben beklediğim için bilmiyorum :) eşinle aran da düzelecektir zamanla. bu kadar karamsar olma Sessizim Balıkçım..