16 Mart 2010 Salı

hayat beni neden yoruyosun

bloglardan birinde okumuştum feysbuk ta bir grup açmışlar ser.d.a.r or.taci yoran hayat bizi ne yapmaz diye aha benim lafım .
benim kuzu annemi yormak için varım diyenlerden doğduğundan beri hiç iştahlı olmadı emzirmek için çok uğraştım çok didindim acıkınca küçük küçük çekiyor bi sonra doyuyor o kadarcık emersen büyüyemezsin kuzum diyorum ama nafile,
şimdi ek gıdalara geçtik esas sorun burda ağzını açmiyor çocuk kapatıyor dudaklarını sımsıkı
sevdiği bir tek elma püresi onu da iki kaşık
neyse benim çocuğum hareketli ve iştahsız olacak tabiii en zoru olacak ki ben yorulayım kolay olan hiçbişey gelmedi benim başıma karakter olarak zaten zor biriyim
beni özleyenler yorum yazmış canım emrecim biyocum sağolun tek tek ama daha fazla yazamıyorum keşke fırsatım olsa hem sık sık yazabilsem hem de okuyabilsem sizleri
hem oğluma ait bir günce hazırlamış olurdum burda
doğduğu zaman evdeydim izinliydim ya çok sık yazdım bir deftere nerdeyse her anını kaydettim resimlerle felan da süsledim ama işe başlayınca töbe estagfurulalh WCye bile çıkamıom ne defteri ne blogu ne kocası ne aşkı ne uyuması ne süslenmesi ne kitabı ne TVsi

2 yorum:

Emre dedi ki...

ne ne ne ne, biz zor olduğumuz içinmi bir çok zorlu durum bizi buluyor (üstünüze afiyet az biraz arızalıyımdır, takıntılıyımdır, ay dur havalı olsun obsesifim o kadarcık)

ama bu durumumdan ötürü malesef hep zor durumda kalıyorum ve zor durumu kotarmak yine bana kalıyor,

kocam mesela çok rahattır, düşün işte ben ne kadar takıntılıyım o bi o kadar rahat umursamaz, bide bana sürekli "sen benim hiç bişiyi kafama takmadığımı sanıyorsun deyip" beni dahada sinirlendiriyor,

güya o böyle yaşamayı seviyormuş, işin garip yanı herhangi bir patlama da yaşamıyor bu birikimlerden, bende ucundan kıyısında öyle olmayı isterdim, ama nafile 7-70 meselesi benim halim.

yani diyorumki acaba benim bi çocum olsa ben nası bişi olurdum, düşünüyorum ve kendime katlanamam herhal böle durumda, kocam olcak adam ne yapsın, valla kendi bilir boşarsa boşasın. :)

öpüyorum canım. valla ne anlarsın bu yazıdan bilmiyom ama ruh halimidir an itibariyle.

cinar dedi ki...

en korktuğum şeylerden biri çocuğumun iştahsız olması. bu nedenle ağzını Uzunbacakçıma açtıracağım inşallah :) Hani öyle derler ya, ilk yemeği, suyu işte her neyse kim verirse ona benzermiş diye. hayırlısı bakalım.
ama üzülme. ben de hiiiiiiiiç bir şey yemezmişim. 7 aylık da doğmuşum zaten. küçücük büyümüşüm. çok büyüdüğüm de söylenemez gerçi ama Allaha şükür sapasağlamım. alacağını alıyordur seninki de. öptüm.