22 Mart 2010 Pazartesi

oğlum çok hızlı batının en hızlı silah çeken kovboyu yani bezini bağlatmıyor bana akla karayı seçiyorum onu giydirirken yedirirken
bir bakıcı bulunmadı henüz ama onu bizim gibi eğleyip oyalayıp bakacak sabırlı sevgi dolu bir teyze çıkarmı emin değilim
annem çok seviyor oğlumu elinde olsa bırakıp gitmez ama şartlar öyle gerektiriyor bir süre daha bizimle olacak ama eninde sonunda bizim kuzu bakıcıya verilecek madem öyle daha fazla gecikmesin ki alışsın huyuna suyuna dedik
dedik demesine ama sağda solda konuşuyorumda bakıcı çıkmadı henüz
annemin ona bakmasını çok isterdim , benim annem olduğu için değil gerçekten çocuk dilinden anlar şefkatlidir eğlencelidir ve fedakardır çok
onu çok sevdiğimi anne olunca daha iyi anladım kıymetini bilememişim eskiden

1 yorum:

eti puf dedi ki...

geçen de oda arkadaslarımdan bırı annesının ona cektırdıklerını anlattıgında annemı aryıp uzun uzun agladım anne senın gıbı bır annenın kıymetını bılemedım seni çok üzdüm dıye...
oda yok kızım onu nerden çıkarıyorsun..hiç üzmedin benı ama şimdi ağlamana üzülüyorum dedi:))
en çok uzaktayken ve en çok büyüdükçe anlasılıyor anneler malesef....
çok degerliler...