27 Mayıs 2010 Perşembe

hayattan kareler

nisan ayı başından bu yana onura babaannesi bakıyor , gerçi ben de iki hafta aralıklı olarak yıllık iznimi kullandım bu süre içinde , babaanneye çok eziyetimiz olmadı ve sonuçta onur sekiz ayını doldurdu artık dokuz aylık oldu
alt iki dişi çıktı (23 nisan sabahı gördüm dişleri )
kanepeye tutunup ayağa kalkıyor ve tek başına orda duruyor artık ayakta
ona ilk adım ayakkabısı aldık çok tatlı .
malum biz anneannemize çok alışmıştık bu nedenle son iki aydır her haftasonunu ve şu kullandığım yıllık izin tatillerini hep anneanne ile geçirdik yani özlemeye fırsat bırakmadık
ama kötü olan git gel bayağı yol yaptık arabayla ve benzin parası nedeni ile kredi kartım göçmüş durumda.
neyse onura geri dönelim
sabahları erken uyanan bir bebek , babası ve ben onun sayesinde uyanıyoruz , kalkınca tatlı oluyor seviyoruz biraz sonra hazırlanma telaşında babaanne ile oyun odasında vakit geçiriyorlar
yatağı ve dolabı henüz bizim odada , onura ait oda boş oyuncakları sere serpe dağıtıp orda vakit geçirebiliyor rahatça
kahvaltıda bir gün yumurta bir gün de peynir ağırlıklı besleniyor ıhlamur içiyor pekmezle
ben işe giderken süt sağıyorum azcık çünkü gece boyu emdiğinden fazla olmuyor onu da kahvaltıdan sonra uyumak için biberonla alıyor o sütü
öğlene kadar kısa bir süre de bahçeye iniyorlar babaanne ile sonra biz geliyoruz oynaşıyoruz oğlumuzla sonra yine süt bırakıyorum gündüz emmiyor beni ama biberonla sütümü içiyor uyuyacağında ,
öğleden sonra çorba yoğurt meyve felan yediriyor babaannesi , çok iştahlı değil ilk birkaç kaşıkta ağzını açıyor ama çabuk doyup vazgeçtiğinden sık ve az yiyor
22 mayısta dra gittik kilo 9300 boy 75 ama bu ölçüler çok sağlıklı olmayabilir onur hiç durmadı kıpırdadı durdu hatta çok da ağladı önceki gece ateşlenmişti huzursuzluğu üç gün sürdü ama geçti çok şükür
akşam geldiğimizde yemek felan derken biraz zor oluyor ilgilenmek onurla sonuçta şöyle böyle saati 9 ediyoruz ve uyutuyorum onu ayağımda sallıyorum
onur camdan dışarıya bakmayı çok seviyor bahçede hareketleri insanları arabaları gördükçe çok tatlı sesler çıkarıyor onları çağırır gibi
odamızda bir oyuncak balık var onu da tanıyor ve balık nerde diyince bakıp eliyle gel gel yapıyor balığa , bunun gibi tiktak ( saat ) nerde ışık nerde gibi ona nesneleri tanıtmaya çalıştık artık biliyor bunları da gel gel yapıyor
alkış yapmayı öğrenmişti sevinince çok güzel minik elleri ile alkışlaması harika bir şey
sonra , dans ediyor , sevinince ve hoşuna giden müzikte bu müziği bazen ben söylüyorum türk malı dizi jeneriğini seviyor mesela kafa sallıyor bildiğin yana salııyarak headbang ayrıca dizleri kırmak suretiyle de vücudu yaylandırıp dans ediyor , teyzoş bize athena dan kime ne yi çaldı ve çok oynadık onda.
haftasonu beraberdik teyzoşla kuzen damla ve onur onun gözbebekleri
daha da yazabilirim kuzum neler yapıyor burda kayıt altında olsun diye ama biraz da iş yapıyım
belki başka zaman
şimdilik bu kadar

1 yorum:

cinar dedi ki...

oo ayaklandı bile demek minik onur :) büyütmüşsün maşallah ya. aklın kalmadan bırakıp işe gidebileceğin birilerinin olması çok güzel ve rahatlatıcı olsa gerek. boy ve kilo da baya iyi. demek ki güzel besleniyor. öyle çok yemiyor diye düşünme o yüzden. sağlıklı olsunlar yeter zaten.
bu arada sen kendine de dikkat et. daha sık yaz :) Öptüm.