4 Mayıs 2010 Salı

ve ilk tatilimiz

yirmiüçnisanı fırsat bilerek kuzumuzu tatile götürdük belek letonyadaydık üç gün aman diyim sezonda oraya gitmeyin sezon fiyatları o kadar pahalı ki ama otel bu fiyata değmez neyse ki biz ucuz zamanda gitmişiz.ama fena da değil hani sakin kuş sesleri ile uyandık sincap geziyordu odanın önünde odalar ev tipi bir evde dört beş oda var otel tipi odalarda kalmadık doğaya yakın olalım diye iyi de etmişiz kuzumuzla çok güzel vakit geçirdik şarabın dibine vurdum akşamları oğluma süt vermesem daha da içecektim ama az içtim
oğlum güneşlendi gezdi ama denize havuza girmedik pek hava sıcak değildi ben bir kere girdim soğuktan bırrr zor oldu ama girdim
daha sonra ben izne devam on gün kuzumlaydım baba çalıştı biz de anneanne ile oturduk gezdik avm lere gittik kuzum oraları da gördü kış bebeği olduğundan yeni yeni dışarı çıkıyor
çok tatlı yaaa
on gün iyice alıştım ona ve şimdi işe gelmek kabus gibi ondan ayrılmak
rüyadayım sanki yanındayken uyanmak istemediğim bir rüya
gerçek aşkım
oğlum

3 yorum:

uzunbacak dedi ki...

Merhaba Özlem'cim,

Süper olmuş oğlunla rahat rahat vakit geçirmen. Ben de şu an iş yerinde oturmaktansa oğlumla gezmeyi çok isterdim. Ama iş hayatı işte.

Dışarıya iyice alıştırmışsın şimdi hep çıkmak ister. Bizim öyle oldu. Kapıya gelince zıp zıp zıplıyor kucağımızda. Yine yaz. Görüşmek üzere...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim merhaba:) Senden haber almak ne güzel:) Seni ilk okuduğum zamanlarda ortada birşey yokken şimdi kocaman bir oğlun var:) Ne mutlu size! Maşallah 41 kere! Sen böyle güzel cümleler kurunca benim korkularım da azalıyor sanki:))

eti puf dedi ki...

sevindim güzel bir tatil geçirmene...
ama keşke buralara olsaydı....