1 Haziran 2010 Salı

ben böyle sevilmemiştim hiç...

bir süredir bunu düşünüyorum , Onur bana sarıldıkça tepeme çıkmaya çalıştıkça yanaklarımın neresi dek gelirse ısırmaya çalıştıkça , emzirme seansına geçişte yatıp kollarını bana uzatırken mümkünse bir yerime dokunmak suretiyle uykuya dalmak isterken kapıdan beni görünce akşam gözlerinde güller açarken. . .
beni bu kadar seven hiç kimse olmadı şimdiye kadar annem sevmiştir tabi ama göstermedi .
nasıl olur da ben onu çok daha çok sevebilirim diye düşünüyorum
ona cevap vermek onun beni sevdiğinden daha çok sevmek istiyorum ve de sevdiğimi göstermek sarılmak öpmek tepeme çıkarmak istiyorum.
şımarırmış umrumda değil
ben şımarmadım,dedim ya annem sevmiştir ama göstermedi diye,öpülüp koklandığımı hiç hatırlamıyorum.

şu dünyaya geldim gidiyorum bunun acısı ile
çok içime kapanık çok utangaç çok durgun oldum , zararını gördüğüm kanısındayım
onur rahat olsun
sevgimden şımarsın
özgüveni tam olsun
hiçbişeyden çekinmesin
fırlama bir tip olsun
ama akıllı olsun
onu severek açıyım zihnini
kitabını alıp okumak niyetindeyim , izindeyken tvde rastladım dr sabiha paktuna keskin benim tam idolüm , o kadar güzel şeylerden bahsetti ki
bir aile var çocuk yaramaz diye tv kanalına başvurmuşlar bu dr hanımdan yardım alacaklar.Dr hanım önce evlerine gidiyor gözlemliyor.sonra ekranda yorumlarını bizimle paylaşıyor.diyor ki " evet eviniz güzel eve çok para harcamışsınız güzel ama bunlar rahatınız ve konforunuz için değil başkalarına gösteriş yapmak için mesela perdeler koltuklar felan ama balkon ve merdivenlerde demir korkuluk yok çocuk için tehlike arz ediyor " bu tesbit işte! dedim ve dinlemeye devam ettim. . . çok beğendim çok.
sonra ay.şe . ar.man röp. okudum bu cümleyi de fena tuttum " Sevgiyle dokunulan çocuğun zihni gelişir, etrafı açılır. Zekanın ve zihnin gelişmesi için kitabi bilgi değil, inceleme ve araştırma kabiliyetini öğretmek gerekir. Bu da dokunmakla, sevgiyle sağlanır"

2 yorum:

uzunbacak dedi ki...

merhaba Özlem'cim,

ne güzel yazmışsın canım ya, benim de eve gidip Tuna'yı sarıp sarmalayasım geldi. Bizim ailede de sevgi gösterme olayı pek yoktu. Annem yapı itibarıyla sarılmayı pek sevmez nedense. Ben sevgimi pek gösteremem der. Ama dediğin gibi insanın ihtiyacı oluyor o sevgi göstermeye. Biz de dede-babane faktörü çoktu. Onlar gösterebildikleri kadar gösterdiler sevgilerini. Annemle babamla çok erken yaşta evlendiklerinden belki de dedemle babanem çok ilgilendiler bizimle. İçine kapanıklık bende de çok vardı eskiden sonra birden ne olduysa bir çenem açıldı bir cana yakın oldum inan nasıl oldu bende bilmiyorum :)))

Ben de Tuna'ya bütün sevgimi bol bol hissettirmek istiyorum. Hem benden hem babasından ilgi, sevgi görsün istiyorum. Zaten ikimiz birden onunla ilgilendiğimizde keyfine diyecek yok.

Onur da böyle düşünen sevgisini hissettirmek isteyen bir annesi olduğu için çok şanslı. Bizler de böyle oğullarımız olduğu için. Umarım aramızdaki sevgiyi hep hissettirebiliriz :))

cinar dedi ki...

:) Maşallah size ya. insanın canını çektiriyorsunuz ha. neyse az kaldı bakalım bizim de kavuşmamıza :)

sabiha paktunayı ben de çok dinledim tv de. o bahsettiğin programı da dinledim hatta. çok gerçekçi bir kadın bir kere. önerdiği çözümler de gerçekçi dolayısıyla kafaya çok yatıyor. ben de kitaplarını listeme eklemeye başladım. bebek doğduktan sonra okurum diye düşünüyorum ama vaktim hiç olmayacak mı acaba? :) şimdi okursam aklımdan gidermiş gibi geliyor. sen tecrübelerini paylaşmaya devam et arkadaşım.
ayrıca yüzyüze bilemiyorum ama yazarak çok iyi anlatıyorsun kendini. içe kapanık olabilirsin ama bu iletişimini engellemiyor ki bu da çok güzel bir şey :)