8 Haziran 2010 Salı

rüyamda cehape den milletvekili seçilmiştim
aday bile olmadan hem
birileri benim ismimi listeye yazmış ben de seçilmişim
aslında bu hayat tarzını benimsemeden önce yani evlenip çolukçocuğa karışmadan önce olsaydı bu rüya belki peşinden giderdim.artık oy kullanmaya bile gitmeme şükretmek lazım.
her anne baba böyle mi biz mi beceriksiz çıktık bilmiyorum çocukla bişey yapmayı beceremiyoruz.öyle iş ev arasında geçiyor vakit. yemek içmek gibi şeyler o da keyifle bile değil yasak savar gibi acele acele. birimiz yerken birimiz kucakta gezdiriyoruz. cuamrtesi gecesi onu uyutup balkonda biraz oturalım dedik , ama oturduk fakat herzaman çok güzel olan hava biz oturacağız diye bozuldu balkon keyfimiz kaçtı.oysa gündüz nice uğraşlarla kışın tüm kirinden arındırmıştım balkonu. bir sürü şey attım . nedense balkona koyuvermişiz elimize geçeni.hele o soda şişeleri. geri dönüşüm kutusuna diye beklettim beklettim sonunda götürdüm bir koca kovayla attım geri dönüşüme.
zaten son bir kaç gündür hiç keyfi yok havaların , hava güzelse gündüz kuzu dışarda biraz vakit geçiriyordu bu havalarda çıkamadı da ,gece uykusunu etkiliyor tabi gündüz gezince gece iyi uyuyordu, geceleri ağlıyor hep.diş çıkarmaları yüzünden de olabilir bu ağlamalar.üstte ortanın yanında bir dişi daha başını göstermiş.bu dişin bir eşi daha olmalı çifte gelir derler ama göremedim ben.
izinlerimi yaz gelmeden kullanmak zorunda kaldığım için şimdilik tatil hayali kurmuyorum. zaten yolculuk sevmeyen bir bebeğim olduğundan tatile gitmek değil gitmemek tatil olur bana heralde. ama yine de suyu seven yüzmeyi seven bir adı balık olan ben nasıl dayanacak bilmem. hele bir temmuz gelsin bakarız . 3 temmuz doğumgünüm belki o haftasonu kısa bir kaçamak yapılabilir.
keşke

Hiç yorum yok: