10 Mayıs 2011 Salı

badem içi

marketten aldığım badem içini gün içinde en fazla beş altı adet yiyerek metabolizma hızımı düşürmemeye çalışacaktım güya hani öğün aralarında atıştırmak maksatlı ama açtım ve paket bitti. siz öyle misiniz bilmiyorum ben canım sıkıldığında keyfim kaçtığında ve de en çok çalışmak istemiyorsam kendimi yemeğe kaptırıyorum . lezzet sunum görsellik çeşit vs farketmiyor öğtücü moduna geçiyorum.
ve evlilik müessesemiz , çocuk olunca ne zaman patlayacağı belli olmayan bir volkana dönüşmüşken
çocuğuma çok iyi bakıyor olsa da asla hayalimde olmayan bir biçimde evde kayınvalidemle yaşamaktayken
yıllar yıllar önce bu iş bana göre değil diyerek bütün kariyer haritalarımın dışına çıkarak istifa ettiğim sektöre mecburen dönmüşken
sektöre dönmeme sebep bu şehirde başka çalışacak iş olmadığı gibi gidecek sinema oturacak park bişeyler yiyecek içecek restoran kafe yokken
hoş olsa da benim hiçbişey yapmaya zamanım yokken

mutsuzum
yiyorum
kilo veremiyorum

ve ayrıca ikide bir didişip durmaktan sıkıldım susup konuşmadan yaşadım 3 gün iyi geldi fakat sonu yok ben de bıraktım tekrar konuşmaya başladım fakat anneler günü konuşmadığım güne denk geldi beni boşver bana trip atıp annemi de aramadı ama ben ona trip atmadım gittim annesine hediye aldım

Hiç yorum yok: