16 Mayıs 2011 Pazartesi

elleri

ona şarkı söylemek çok zevkli , çünkü çok ilgileniyor elleyim tombik tombik bu haftasonu ona ilk kez söyledim ve hemen tekrarını ister oldu sonra malum ali ba .nın çiftyiği kuzular meee der
ama herşey böyle tozpembe değil bazen inatçılığı tutuyor yapma olmaz hayır .... yüzlerce kez tekrarlansa da vazgeçmiyor evdeki bizikletinin üstünde artislik yapıyor sandalyeyi musluğa yanaştırıp el yıkamak istiyor yumurtaları alıp alıp yere atmak istiyor gaga gaga .
sıkıldığım anlardayım tatil ayları gelirken olur bu bana açar açar nereye gitsek diye bakarım bu önümüzdeki aylarda işle ilgili stratejiler yüzünden tatile gidemeyebiliriz gidedebiliriz ama gidememe ihtimaline karşı bu cuma izin alsam da dört gün kaçsak havalar iyi gider mi yoksa izin para zaman yol zahmeti boşa mı gider ?neyse henüz üç gün var erken karar vermeyim son güne bırakıyım bakalım hayırlısı ?
kuzum altta yanda bir diş ile uğraşıyor balon gibi şişmiş diş eti nasıl acıyor kimbilir ona yardım etmek için bişeyler olmalı ama bilmiyorum

1 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hiç düşünme kaçın bir yerlere:)) Onur büyüdü di mi bayağa??? Bir foto göndersene bana:)) Allah herşeyi senin güzel kalbine göre versin!!!Ne dilersen gerçek olsun;) Öpüyorum seni:))