27 Haziran 2011 Pazartesi

biz bir gülün dikeniyiz aslında

eee gül dikensiz olmaz ama aslında o dikenlerle bir bütündür gül ve gülü seven dikenine katlanır; sorun şu ki ben dikeni elime battı dediğimde bu illa kocamın eline de diken batmış olmasını gerektirmez onun dayanıklılık alışkanlık ve beklentileri farklı benim farklı
o marstan ben venüsten
ben anlatsam anlatsam o dinler ,genel hatları ile sorun yoksa işin içini kurcalamaz çok konuşmaz

şimdi biz kararlaştırdık cuma akşamı denizi olan bir şehrimize seyahat ettik orda otelde bi oda tuttuk yattık kalktık sabah oldu deniz kenarında kıyafeti ve ayakkabısı ile oturmaya yeltendi kaldırdım orda giremezmiş başka yere götürdüm orda da gölgede yattı bana da çocuk üşür dedi çocuğu suya sokamadım başına güneş geçer dedi çocukla ben gölgelik altında durduk neyse ki kumla suyla avuttum ve ensonunda akşam oldu biz çocukla ikimiz bayıldık uyuduk o tabi bütün gün yatmıştı hadi kalkın gezelim dedi iyi biz de kalktık kucağımda bir kuzu ile bara gidemeyeceğime göre sahilde yürüdük tabi sıkıldı ofladı pufladı odaya döndük yattık
sabah oldu kahvaltı ettik arabaya bindik geri döndük ben bembeyazım hala oysa cumartesi pazar toplam 48 saat içinde insan biraz güneş görür fakat biz olunca mevzu görmeden geri gelebilirsin böyle

konuşup kararlaştırdık ama bana sen istedin diye gittik muamelesi yaptı
ben yine mutsuz oldum
ama aldırmıyorum artık
büyüsün oğlum ikimiz babasını ....

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Öyle şeyler düşünme lütfen.Sen bunlarla başa çıkabilirsin.Hem bir çocuk babaya çok düşkün olur sen uzak kalsanda o kalamaz.Ya insan çocuk yapmadan iyice tartacak ya da hemen her fırsatta ayrılığı düşünmeyecek,çocuğu babasız bırakmak çok zor.

sessiz balik dedi ki...

aslında ayrılığı dillendirmiyorum ama sonuç nedense oraya varmış .

varıyor elde olmadan sanki:)

yok asortikçim boşanmak değil kastettiğim mesela ayrı zamanlar geçirme şansı bulmak oğlumla ben onu bırakıp bir yerlere gidebiliriz
bu dipdibelik sıktı çünkü yıllar yılı yalnız yaşamış sonra evlenmiş ama evlilikte de özgür kalabilmiş ama çocuk olunca bir kısır döngüye girmiş olmak zor gelen bize