2 Haziran 2011 Perşembe

gül ve balık

bir blog keşfettim yakın zamanda , bu kadar zamansızlıktan dem vururken blogları keşif yolculuğuna nasıl çıktım ben de bilmiyorum ctesi mesai bile yapılıyor yani uff o derece yoğun ama ben işte yazmadan okumadan duramıyom bu blog şeysini
ne diyordum bir blog keşfettim , öyle işte , okuyorum .
öncelikle kitap okuyup bitirme mevzusunda onu kıskandım.benim hayatım kuraklık içinde de bu manada . önce sevmek lazım tabii. Elbet ben de seviyordum bir zamanlar okumayı ama kendime acıyorum okuma sevgisi bile kalmadı bezgin bekir hayatımda.
Sonra kırtasiye konusundaki çılgınlığına şaşırdım,çok düzenli olmalı takdir ettim. Çünkü ben o kadar malzeme alıyor olsam ev ne hale gelir bilmiyorum şu halimle bile gayet dağınık vaziyetteyim ki hiç bir alanda alışveriş huyum yoktur.şampuan bile biter ondan sonra acilen karşı apartmanın altındaki bakkaldan alırım mecburen.
Ve aslında en çok da ona hayran kaldım .Ben yaparım diyerek yola çıkmış , uzaklarda bir hayat kurmuş... Gerçi neye göre uzak ?
Neyse katılım gösterdiğim hediye çekilişindeki hediyeler değil aslında bu yazıma sebep sadece
yazmak istedim
dileyen için burdan : http://yolunneresindeyim.blogspot.com

Hiç yorum yok: