6 Haziran 2011 Pazartesi

illa biyerde okuyup yada birinden duymuştum eskiden. bunun için mi bilmiyorum önyargıyla ve bilinçaltı çağrışımla mı alakalı onu da bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var bebekten sonra eşimle ilişkimde "mutsuzum"
evvelinden de biz tabiri caizse dip yapan borsa gibiydik sonrasında yükseliş trendine girerdik ama şimdi ben dibin dibindeyim yaşamak için sebep arar hale geldim anne olmak önemli ama bu değil aradığım sebep benle ilgili sadece beni yaşatacak şey ne?
herşeyin sebebi ben; mutlu olsaydım da bendendi şimdi de .
demek ki ben yanlış yaptım.hep kendi kararımı verdim ya bunedenle kendimi suçluyorum sanki başka bir yolu seçseydim daha mutlu olacaktım ,kim bilebilir oysa?
yutuyorum
içimde birikiyor
bugün birikenler hazmedilebilir miktarda
ya patlarsam ?
patlamaktan korkmaktan mutsuzum oysa inanmak,bu patlamayacak daha iyi olacak diye umut etmek gerekirken
yapamıyorum
eskiden beri bardağın boş kısmına odaklanırım

1 yorum:

Didem Yazici dedi ki...

Bence eşinizle oturup konuşun, kendi sıkıntılarınızı anlatın, onun da sıkıntıları eminim vardır, onları dinleyin. Bunları çoğu çift yapamıyor, kavgaya dönüşüyor bu sohbetler. Öyle olacağını düşünüyorsanız, eşinizle birlikte mutlaka psikoloğa ve psikiyatriste gitmenizi öneririm. Çok faydalı oluyor.