12 Ağustos 2011 Cuma

4 köfte

diyetisyene gittim yani 1,64 boy 81 kilo olarak geç bile kalmışlığım var fekat stres altında yemeden yaşamayı beceremiyorum :) gerçi asıl kilo alma nedenimin çok yemek değil ,durup durup günde 1 öğün yemek olduğunu da söyledi diyetisyen ve işte onun süt yoğurt ayran dolu diyeti ile şimdi mutluyum ama kilo verdim mi bilmiyorum ? pazartesi bi giderim olmazsa .

oğluşa bir süredir anne sütü vermiyorum geçti gittiii ne günlerdi ama ayrılmaz ikili olmuştuk 2 gece de ayrı kaldık biri babaannesinde biride annemde

odasını ayırma diye bir sıkıntım yok çoğu zaman ilk uykusunu zaten bizim odada uyumazdı süt isteyince yanıma alırdım orda uyur kalırdık şimdi ayrı uyumayı beceriyor burdan da anladım ki iyi uyumayı özlemişim artık iyi uyuyorum

ama ne fayda ki hala gergin hala mutsuzum . evdekiler yetmiyor gibi işte de terör estirip her öğlen yemeğe gittiğim arada muuhabbet ettiğim tek arkadaşımla bozuştum bağır çağır birbirimize girdik . konuşmuyoruz çok gerekirse mailleşiyoruz o da 3 günde 1 bana işle ilgli resmi bir mail attı o kadar

bayramda tatile gidebiliriz ;gitmeyebiliriz ? ben yıllık izin alamadım sadece o tarihlerde tatil imkanım var eşim de istemiyor çünkü sıcakta kalabalıkta yorulacağını düşünüyormuş çocukla . haliyle tabi çocuk yokken olduğu gibi tatil olmuyor yoruluyoruz ama istiyor insan tebdil-i mekan. ve bir de oteller niye fiyat artırır ki bayramda ? biz dar gelirliler illa çadırda mı kalalım ?

ona kızgınım
kendime kızgınım
işyerindeki kıza kızgınım
müdüre kızgınım
kayınvalideme kızgınım
iş geliyor bir noktada oğluma bile kızıyorum bu kadar yaramaz olmak zorunda mı?


2 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Çok benzer şey buldum yazınızda kendimle. 1.60 boya, 70 kilo olmak+ sinir küpü olmak....+anne olmak...
+ .....
Sizle dertleşebieceğimi bile umdum diyebilirim :)

yasemin.

etipuf dedi ki...

ÖZLEDİM