23 Eylül 2011 Cuma

biz de bayramı tatile çevirebildik ne mutlu ... hem de hayatımın en güzel tatiliydi başta kuzumla yaşamak zaten ve datçayı görmek bunu dedirten ; çok beğendim ben datçayı bayram kalabalığına rağmen çünkü orada bunu çok duydum

asortik krebi okuyordum "ben terketmeyi düşünerek yaşamam terkederim " demiş yok öyle bişey mutlu mesut gidiyor eşi ile hayatı maşallah ama lafı sevdim ben etkilendim ; terketmeyi düşünerek yaşadığımdan olsa gerek. eşimden kaynaklı değil anladım ; ben o kadar çok kendi kendime yaşamışım ki ; yıl olarak çok uzun olmasa da içi dolu geçmiş o zamanın ve hep o zamanı özlüyorum kendim olmayı birey olmayı sadece kendimle ilgili sorumluluklarımın olmasını doyasıya özlüyorum . belki beni biraz geniş bir çemberde tutan bir evliliğim olsaydı bu özlemi bu kadar duyumsamazdım ama çok daraldım. hanginiz kayınvalidenizle yaşamayı becerdiniz çocuğuma baksa bile ben 70 yaşın üstü ile geçimde zorlanıyorum iş kocayla bitmiyor
hanginiz "büyü yapıp kocasını üzmekle" suçlandı hem de o büyünün kalıntıları oturma odanın kapısında bırakacak kadar aptal
ben ; çam ağacından imal kapının ağladığını düşünüp ve de üşenip temizlemediğim çambalından yola çıkılarak itham edildim büyü ile
şaka gibi
söyleseler inanmazdım yaşadım

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bana uzun bir dertleşme maili yazmanı bekledim,hala da bekliyorum.

Sen güçlü birisin,bunlarla başa çıkabilirsin ve evet katılıyorum zor bir durum evde 3. bir kişiyle yaşamak.
Kendine iyi bak,takipteyim.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba:) Onur'a k.validen mi bakıyor? Yani bir anlamda onunla yaşamak durumunda mısınız? Bu yüzden sordum. Aslında kim olsa zor 3. kişiyle yaşamak. İlla ki anlaşmazlıklar vs olur ama eğer sadece Onur için oradaysa Onur kreşe gidene kadar idare edemez misin? Öyle söylemesi kolay biliyorum ama ne bileyim bir teselli bulmaya çalışıyorum işte. Ayrıca bu k.validelerin hali ne olacak böyle? Yani ne gelinler de var biliyorum ama büyüklerin herzaman örnek olması lazım. Bu durumda senin idareci olman gerekiyor sanırım. Allah kolaylık versin! Öpüyorum sizi...