7 Aralık 2011 Çarşamba

aralık

ben severim vur patlasın çal oynasın şarkılar eller havaya yılbaşı kutlamalarını yani hayatımda bir iki kere bu şekilde olabildi ise de iyi ki oldu. deliye hergün bayram değil ki yani ben her cumartesi çıkıp eğleniyorum o gece evde oturacağım diyeceğim bir durum yok .
şurda senelerdir evde oturuyorum her cumartesi hatta hatta her gün ; kırk yılda bir kere de çıkalım eğlenelim istiyor bünye .
bakalım artık şartlar müsaite doğru meyilli giderse çıkacağız o akşam da ben şimdiden heyecan yaptım bile ya çıkamazsak diye
neyse hayat genel olarak kış güneşinde pencere kenarında kıvrılma arzusu duyarak ve fakat bunu hiç yapamayarak geçiyor hafta içi işe gel eve git haftasonu süpür sil çamaşır as topla nevresimler perdeler kıvamındayım
bir satır kitap okumuşluğum bir kare film izlemişliğim yok hey gidinin özlemi sen bu hallere geldin de bunu bile yeterli görmeyen bir adamla evlisin ben sana daha ne diyim

1 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim inşallah keyfinizce bir gece olsun yılbaşı;) Anne olduktan sonra hele ki çalışıyorsan bu yazdıkların normal sanırım. Bu arada sana güzel bir haberim var;) Mail atıyorum;)