13 Aralık 2011 Salı

reddi miras

cumartesi kısa günde bir faaliyet yapamadan akşamı etmiştik ki bana bir beyaz şarap almış gelmiş kocam , yanında da balık . ben rakı balık bilirdim ama o böyle uygun görmüş olsun keyif yaptık üstüne de kahveleri içip oturduk
uyduktan sonra gece bi kalktım karnım ağrıyo ve o ağrıyı ben sabaha kadar çektim karnımı ütüleye ütüleye bir hoş oldum sıcak uygulama yapınca ağrı azalıyor diye.
derken artık dayanamayıp acile gittik gaz sancısı var sanırım dedim doktor eliyle muayene etti karnında gaz yok senin miden rahatsız ülser olabilir gastrolojik muayene ol dedi bir iğne yapıldı gittik eve.
bu aslında son aylarda 3.kez yineleyen bir durum oldu gece sabah kadar süren ağrı durumu
endoskopiden korkuyorum diye de gidemedim uzman doktora henüz
yaşadıklarımdan sonra benim ülser olmam da gayet normal bu stres bir şekilde boy gösterecekti vücudumda .ayrıca anne tarafımdan genetik bir miras bana
baba tarafımda ise tansiyon ve kalp var

bizde maddi bir miras yok ama işte bol bol genetik miras sana

4 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Geçmiş olsun Özlemcim! Bir şekilde yaptır endoskopiyi ki tam teşhis konulup tedavi yapılsın! Dikkat et kendine!

Benim Hayatim dedi ki...

Ülser annem var benim. Çocukken krampları tutuğu zamanlarda bir yere saklanıp acısının dinmesini dilerdim. Endoskopi evet zor bir işlem ama bilinmezlikden çok daha iyidir. Uygun diyetini yaparsan tamamen geçebilen bir rahatsızlık. Ne olur ihmal etme.

Ben seni okumaya devam ettim hep. Her ne kadar yorum yazmamış olsam da. Hislerimiz de karşılıklı :) Mutluluğumu paylaştığın için çok teşekkür ederim.

cinar dedi ki...

çok geçmiş olsun :( ülserse de korkma zaten, tedavisi var nasılsa. ama endoskopiyi yaptır en kısa zamanda. korkun varsa anesteziyle yaptır ne olacak.

cinar dedi ki...

çok geçmiş olsun :( ülserse de korkma zaten, tedavisi var nasılsa. ama endoskopiyi yaptır en kısa zamanda. korkun varsa anesteziyle yaptır ne olacak.