24 Ocak 2012 Salı

avuçlarında hala sıcaklığım

biliyorum orjinali avuçlarımda hala sıcaklığın ...
ama bu başka.

kuzumu gece yanımda uyutuyorum , çünkü hayatta uyumaktan zevk alabileceğim başka biri yok bu şekilde. elleriyle yanaklarımı avuçluyor burnu burnuma değiyor onu bırakmak istemiyorum
biliyorum yanlış ama benim 12 saat çalışmam da yanlış hiç izin kullanamam da yanlış haftasonu ev işlerinden oğluma zaman kalmayışı da yanlış 4 yanlış 1 doğruyu götürüyor
ona hasretimi doyurabileceğim başka bir şey bulamadım uykuda buluşuyoruz

bendeki ışığa ve parlamaya gelince , zaman herşeyin ilacı ve ben zamanla yaşam tarzıma alıştım diyelim

ve bir de kimse kuyu kazmaca oynamıyorsa benimle kendi kendime kazacak değilim. eee kazılmış koca koca kuyuların etrafını dolaşıp buraya gelebildim düşe kalka
darısı gelecek günlerin başına

ama her an herşey olabilir . biz günü yaşayalım , parfümüm gelmedi kalmamış yeni bir koku bulmam lazım çok pahalı olmasın

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Sen bize bakma insan neşesi ve yaşama şevki için kimseye hesap vermemeli...Ben seni mutlu görmekten keyif alıyorum.

cinar dedi ki...

:) bazen hepimiz daralıyoruz. inan kapıyı çarpıp kaçmak istediğim çok zaman oldu benim de. ama zaman her şeyin ilacı işte. bizim sıpayla dediğin şekilde yatabilmeyi çok isterdim. ama doğduğundan beri hasta olduğu 1-2 gün haricinde hiç birlikte yatmadık. hep ayrı yatakta yattı. 11 aylıkken de kendi odasına geçti. alışkanlıktan sanırım, şimdi ara sıra deniyorum birlikte yatmayı ağlıyor. dönüyor da dönüyor sürekli. ben de kendi yatağına götürüyorum mecburen. orada uyuyor. belki büyüyünce bana sarılarak yatar, şimdi çok isterim ama o zamanlar da muhtemelen haydi kendi yatağına git diye cebelleşiriz.
sevdiğim kokuları yazayım : CK One, CK Escape, Burberry Touch, Armani She. markafoni vs gibi sitelerde zaman zaman indirime giriyor. öptüm.