5 Ocak 2012 Perşembe

kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına

burası bunları yazacak kadar gizli bir yer mi bilmiyorum ama gizli kalmasını istesem sanırım yazma gereği duymazdım . açığa vurmak içimden atmak istiyorum bunları .

son zamanlarda bir çaba içinde buluyorum kendimi . saçıma başıma kılığıma kıyafetime parfümüme hatta masamın düzenine kadar özenmeye başladım yıllar sonra . öyle yataktan kalktığım gibi işe geliyordum hemen açıp bilgisayarı akşamın körüne kadar çalışıyordum aynalara küs kendime küs öyle moralsiz bir haldeydim. bir gün içim açılsın diye makyaj yapmıştım hani şu kayınvalidemin bana büyücü dediği sıralarda
biri da bana bir iltifat bir iltifat etti nasıl hoşuma gittiyse artık alışkanlık oldu bu makyaj yapma işi bende her sabah boyanıyorum
bir de gittim saçlarımı da boyattım kestirdim felan
takı takmazdım aldım taktım bir sürü takı
tırnak uzattım oje sürdüm derken işte dışardan bakınca değiştim diyebilirim sayesinde.
hayır sebep olduğu şeyler gayet güzel ve abartılı bir şey yok zaten moda , kozmetik ve kuaför kadınlar için olmazsa olmaz değil mi , haksız mıyım ?

ama ben bunu o bana iltifat etti diye yaptım ya ilk başta işte o yüzden suçluluk duyuyorum
evli barklı kadınım ya olmaması lazım bunun benim hayatımda bu iltifat beklentisi yasak bana.

zaten gün içinde doksan kişi var muhatap olduğum kimi abi kimi kardeş kimi arkadaş kimi de işte bir iltifatı çok görmeyen nazik bir beyefendi kimi öküz kimi kazma kimi odun...

onca sıkıntı arasında bir tebessüm kondu diye yüzüme yer şimdi içim içimi benim

yemesin mi
yesin mi

3 yorum:

teyzesinin yalancısı dedi ki...

hiç de yemesin,beğenilmek herkesın hoşuna gider ...niyet önmelı..niyetinin ne oldugunu sen çok ıyı bılıyorsun...özlem ablacım,hayata dönmüşsün hoşgerldın...uzun zamandır ruh görüyorum burda!!!

Benim Hayatim dedi ki...

Son derece rahat olunuz :)) Böyle küçük detaylara takılma sakın. Mutlu olmak, iyi hissetmek senin de en doğal hakkın. Aynen devam diyorum.

cinar dedi ki...

yemesin tabi ki. neden yesin ki? evlisin diye iltifat edilecekler listesinin dışında kalmıyorsun ki. üstelik evlisin diye iltifattan haz alacaklar listesinin de dışında kalmıyorsun. ne münasebet alla alla :))