23 Ocak 2012 Pazartesi

şafak türküsü

iltifatlar için teşekkürler .... yorumlarınız benim için candır. tek tek teşekkür ederim . katalogdan ruj ,rimel , fondöten ve parfüm sipariş ettim ,topuklu bot aldım giyiyorum, 4 yeni bluz aldım . 3 adet kolye aldım . haftasonu tek tek deneyerek kıyafet kombinlerimi yapıp hazırladım hafta içine ... tarih bunları yazsın burda lütfen .

kuzuma telefonumdan müzik dinletmeye daha karnımdayken başlamıştım , sonra uyumaya geçişlerde bu müzik uygulaması devam etti.
ben gençliğimde ve sağken rahmetli hiç "ah.-met ka.-ya" dinlemezdim elbette onu ve şarkılarını bilirdim bulunduğum ortamlarda çalmıştır ama ben bizzat gidip kasetini almış dinlemiş değildim. hamileyken onun şarkılarına aşermiştim :)))
kızkardeşim de telefonuma epey bir şarkısını yüklemişti. oğlumun uyutma müzüklerini ayrı kategoride toplamıştım geçen gün o kategoriyi artık sıkılarak dinlemediğini farkedip hepsini çal dedim sırayla çalınca araf sonra da şafak türküsü çaldı. ben de bu güzel değilmiş dedim ama o "güzel" olduğunu ısrar edip dinlemek istedi. ve sonra söylemeye başladı " saçlarına yıldız düşmüş koparmı kopar" çok tatlıydı anlatamam

4 yorum:

cinar dedi ki...

ah o uyku meselesi var ya, depresyonun en büyük sebeplerinden yahu. eşşek sıpası neredeyse 19 aylık oldu hala büyük bir uyku sorunumuz var. o yaş bebeler geceleri kesintisiz 10-12 saat uyumuyorlarsa uyku probleminiz vardır diyorlar! peh! yemişim yani. ne kesintisizi? en kalkmadığı gecelerde bile rahat 3 kere kalkıp bizi çileden çıkartıyor küçük arkadaş. bu konuda eğitim almayı düşünüyorum şahsen! sizde ne var ne yok?

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hepsine güle güle keyifle kullan:D Ben de severim bu şarkıyı. En çok Giderim i severim. Bir de sendne çok pozitif bir enerji geliyor:) Maşallah! Öperim sizi;)

karpuzzz... dedi ki...

bence de yazılar ışıldıyor bu ara...:))

Asortik Krep dedi ki...

Sende havalar değişti,tekrar hayata döndün sanki :)