27 Şubat 2012 Pazartesi

ağlamadan çalamaz hiçbir saz

ben aslında müptelası değilim şarkıyı söyleyen sanatçının ama bu bir tema olarak hoşuma gitti çünkü oynayalım eğlenelim şarkılardan çok böyle ağlayan ağlatan şarkılar müzikler seviyorum ben :(
ama yok , genel olarak keyfim yerinde bu aralar Maşallah diyim , bir annemin kutsal topraklara ziyareti mevzusu var kafamda şimdi onu tek başına uzaklarda düşünmek içimi daraltıyor . Bu 23 nisan gezisini de iptal demek çünkü onuru ona bırakıp kaçamayacaksak gitmenin bir anlamı yok evde daha iyiyiz
cumartesi bir restorana gittik nerdeyse datçadan sonra ilk defa evden dışarda yemek yedik üçümüz ve datçada bir babası kucakta gezidiriyor bir ben şeklinde yapmıştık bu sefer üçümüz oturabildik masada hala etkisindeyim şok oldum resmen .
bizim alt komşu yeni bebeği oldu haliyle bu aralar hassas ve gürültüden şikayet ediyor , o da haklı kendince ama onuru durduramıyorum kanepeden atlıyor arabasını yere atıyor koşuyor derken illa gürüldüyor ev . konuştuk uzun uzun onurla.
babaannesi sessiz ol dedi sabah yine onur da ne cevap verse beğenirsin : - " biliyorum babam anlattı bana " babane sorar : - " ne anlattı baban " ve onur : -"aşağıda bebek var onu anlattı"
bu kadar biliyor farkında ama tutamıyor kendini oğlum.

Hiç yorum yok: