14 Şubat 2012 Salı

bunalım

oğlumun bacağında bişeyler çıktı gittik böcek ısırığı dedi DR.
kasım ayında da çıkmıştı aynen böyle evi baştan aşağa iyice ilaçlattık 3 gün eve girmedik
tekrar edince canım sıkıldı
oğlumun çektiği sıkıntıya mı üzülsem
babasının sanki evi benim pisliğim yüzünden böcekler basmış gibi davranmasına mı üzülsem
yoksa şimdi kış günü yine ilaçlama temizleme telaşına düşeceğiz diye mi üzülsem

bilemedim

* benimle paylaşabileceğiniz öneri tecrübe ve bilgileriniz var mı acep bu tahtakurusu mücadelesi hakkında *

6 yorum:

cinar dedi ki...

Mücadele konusunda bir bilgim yok ama bizde de bir keresinde çınarın kolunda acaip bir şey çıkmıştı. Birkaç gün icinde o kadar büyüdü ve sertleri ki arı soktu zannederek Dr a götürdük. Sinek ısırmış dedi. Biraz alerjim ve hassas bir yapısı olduğu icin o duruma geldi. Belki onur da hassasiyet ve normalden farklı tepki veriyor olabilir.. Gecmis olsun. Didi bidi her seye üzülme. Oğlun ve sen iyi olun, gerisini kafana takma oldu mü? Öptüm.

cinar dedi ki...

Öff otomatik kelimeler seçtiği icin biraz anlamsız yazmış gibi olmuşum :)

sessiz balik dedi ki...

aksine çok anlamlı Çınar
benim için bir şeyler düşünüp hemen yazdığın için çok sevindim
çok teşekkür ederim

obez dedi ki...

Canım geçmiş olsun 2008 yılında kiracı olduğumuz evde karşılaşmıştık ilaçlama oldu ama yine görüyordum :(çareyi evden çıkmakta bulduk.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok geçmiş olsun! Böcek olduğundan emin misiniz peki?

sessiz balik dedi ki...

Dr , çok emindi , tahtakurusu 3 tane birbirine yakın ısırık yapar başka yere geçermiş . Oğluşumun da üçer üçer kümelenmişdi bacağındaki kızarıklıklar.
Fakat şöyle bir durum var ; geçen sefer bu şekilde olduğunda ben başka bir dr a daha gittim orda kanda alerjiyle ilgili bir tahlil yaptı yaşına göre değerler yüksek çıkmış ve şurup verdi. Şu oluyor yani bu durumda başkasını ısırsa bişey olmaz iken bizimki alerjik bir vücudu var diye fazla tepki veriyor