23 Şubat 2012 Perşembe

değdi saçlarıma bahar gülleri...

bazen bu hikayelerim yüzünden başıma bir iş gelecek diye korkuyorum ama yaşananları hayal edilenleri ve hiç yaşanmamış hayal edilmemiş o an kelimelerin getirdiklerini harmanlayıp yazıyorum işte öyle birşey. biraz romantik komedi izlesem iyi olacak ben yoksa kendimi hikayelere kaptırıp gideceğim . film izleyip acıkan romantizm duygumu doyurabilirim belki. özlüyorum ne yapayım
içim kıpır kıpırdı ya hani onları özlüyorum
o kıpırtıları en son 2003de bırakmışım.
eşimle 26 nisan 2003de tanıştık
9 yıl
ona bazen hayatımın 10 yılı diye bakıyorum
ben onunla en çok gezmeyi seviyorum akşam bir plan yokken sabah gün ağarmadan arabadayız ya işte o anlara bayılıyorum . çocuğumuz küçük olduğu için artık bu kadar çat kapı evden çıkamasak da cemreler düştükçe yerimde duramaz oldum , 23 nisan tanışma yıldönümü diye etiketlenebilir tarih yakın ne de olsa ve o tarihte bir otelde yer ayırtıp ver elini akdeniz demek ne hoş olur. dur bir bakayım tatil sitelerine...

3 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim kaçamak yapmayı nasıl istiyorum bir bilsen:)) Bundan sonra nasıl olacak bilmiyorum ama niyetimiz Rüzgar'ı da gezmeye alıştırmak:) Bu arada blogumu ihmal etmiş olabilirim birazcık ama buradayım yani:) En kısa zamanda yazacağım;)

sessiz balik dedi ki...

sevgili Sebla , oğlum 32 saatlik iken yollara düştük alışmıştır alışmasına ama o değil

bizimki başbaşa , eskisi gibi eskiye özlemle doğmuş bir kaçamak arzusu

hani tek derdimiz "havuzun sol yanından mı yürüsek sağ mı " diyeceğimiz kaygısız bir 24 saat

cinar dedi ki...

Ah seni anlamamak mümkün değil. Biz de özlem doluruz o günlere karsı. Cocuk dediğin 7/24 sorumluluk demek :))