11 Nisan 2012 Çarşamba

su uyandı sen uyanmadın aşk olsun

son zamanlarımın ağrı kesicisi bu şarkı ; ezginin günlüğü çeyrek albümünde fuat saka tarafından seslendirilmiş

ben bazı hazineleri saklandıkları yerden bulmakta geç kalırım çeyrek albümü çıkalı biteli kaç yıl oldu ama ben ısrarla edinmemiştim derken şimdi oldu, iyi ki de oldu albümün tamamı hoş ama bu şarkı dedim ya bir nevi ağrı kesici.

oydu buydu derken günler geçiyor şuraya yazayım diyeceğim olağandışı bir hareket yok çok şükür . ister istemez rutin geçen günler insanı sıksa da rutin iyidir. düşünsene içinde hastane postane barındırmaz :) işten eve evden işe , en güzeli....

bir haftasonuydu üstünden bir kaç hafta geçti ; evde kızartma partisi yaptık kocamla.sık yapmayız ben sevmem pek sağlıklı değil diye . o haftasonu kırdık biz sigara böreği patates derken marketten alınmış dondurulmuş balık kriketleri bile kızartıp birayla keyif yaptık yaptıkça da tatil hayali kurduk yaz gelse palamutbükündeki şu "denize eksi bir" apartlardan kiralasak 10 günlüğüne kimi mangal yapsak kimi kızartma yapsak diye hayal ettik . orda öyle bir yer var ki denize sıfır dediğimiz tabir eksik kalır ondan dolayı dedim "denize eksi bir" diye çok yakın

2 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Sağlıksız herşey en lezzetli olanlar zaten. Ohh tatil planları da yapılmış. Bu sene bizde denize -2 bungolovlardan denize girdik. Çok daha zevkli su üstünde olma hissi.

Rutin i sevenler derneğindensin demek :)) Ben en ufak değişiklikten bile çok rahatsız olurum. Rutin daha kolay ve huzurlu.

sessiz balik dedi ki...

ay sormak ayıp olmazsa nerde bu - 2 mertebesi asuncum

yeni adreslere açığız hele -2 lere çok daha açık