22 Mayıs 2012 Salı

uçan balon

bir rüya gördüm yarım yamalak hatırladıklarımı yazmak istiyorum hayır olsun işallah

kendisinin bugün doğumgünü olan birine rüyamda doğum ginin kutlu olsun dedim
o da hızlıca yerinden kalkıp biyere gideceğim şimdi benim belediye başkanı ile randevum vardı ama oboşa gitmesin sen git otur konuş dedi.ben de elim boş gitmeyim diye çiçekçiden bir başkana karanfil bir de tek karanfil aldım sekreterine.başkanlık binasında tadilat vardı neyse dedim o gelemeyecek ben geldim peki dedi sekreter tam içeriye başkanın yanına girecektim doğum günü çocuğu elinde kocaman iki balonla geldi oraya birini bana almış şaşırdım çok sevindim benim doğum günüm olmuş gibi sevindim demek ki ben ona iyi ki doğdun diyince o da sevinmiş sonra bugün işe gelip illa arayıp kutladım rüya böyle buyurmuştu çünkü ve bekliyorum balonları :)))

Hiç yorum yok: