14 Mayıs 2013 Salı

muz sesleri ( ece temelkuran )

" dilini bilmediğin bir yerde ağlamak fenadır . Çünkü seni , senin dilinde susturacak kimse yoktur. Böyle ağlayınca da kendisininkinden başka bir dilde susturulamaz insan.Annen susmadı."



bu kitabı almış olmakla da kendimi tebrik ediyorum , henüz bitirmedim ama okuduğum kadarı beni çok etkiledi . Öğle arasında elime aldım bırakıp işe başlamakta çok zorlandım . Kaçıp gidip bir kuytuda bitiresim var ; fakat bitirmek de istemiyorum bir yandan .

2 yorum:

cinar dedi ki...

Ece Temelkuran okumadım hiç.

Asortik Krep dedi ki...

Bazen yazdıklarını çok güzel buluyorum,çıkışlarını ise sert.O düşüncelerde yazan bir kadın sanki biri kurmuş gibi konuşuyor bazen.Bu da beni hayal kırıklığına uğratıyor.Seydikemer'iymiş-Fethiyenin yeni ilçe olmuş köyü,babası yani,ama çağırsak gelmez diyorlar,konuşanların yalancısıyım.Gelse iyi olur, muhtemelen İstanbulda büyümüştür ama Fethiye'li çocuklar için iyi bir örnek olur.