20 Ağustos 2013 Salı

markus zusak

idefixte geze geze alıyorum kitapları yorumlara bakıyorum ve şimdiye kadar beğenilen kitapları ben de beğendim . Yani benim frekans tutuyor ordakilerle...
Hiç Kimse Sıradan Değildir isimli kitabı Markus Zusak'ın ilk kitabı oldu okuduğum ve yenilerini de okumak niyetim. Yani güzel , oldukça güzel buldum . Kitabı birine ödünç verdiğim için alıntılayacağım cümleleri şimdilik yazamamakla birlikte kitabım gelince (umarım gelir) yazarım o cümleleri hemen buraya.
Roman kahramanları bol bol kahve içmekteydi ben de epey kahve tükettim okuduğum sürede ama ben uzun sürede kitap okumayı sevmem mutlaka bir kaç gün içinde bitiririm . Eğer uzamışsa okuma sürem o kitabı bitiremem yarım kalır demek ki sevmemişimdir .Gece uyanıp kitap bitirmişliğim vardır ,ya da haftasonu evin işlerini yapmayıp kendimi kitaba kaptırmışlığım .

Bir süre yazamadığım için biriktirdiklerimi yazayım istedim.
pazartesi günü kuzenimin kızı evleniyor o doğduğunda ben lisedeydim sanırım, kara gözlü güzel bir bebekti şimdi düğünü olacağına inanamıyorum .Dün akşam bir elbise aldım sade bişey abiye değil bugün de bir ayakkabı ikisi 150 lira tuttu gayet uygun fiyatları , bir çanta gerek bana ama almıycam bulabilirsem arkadaşlarımdan ödünç alıyım bulamazsam günlük çantamla giderim .Kırmızı halıda yürümiycem gidince masaya bırakır geceye çantasız devam ederim zaten oynarken çantamı kim görecek  ? Bizim düğünler eğlenceli olur hiç oturmayız kalabalık olur dans pisti oynar da oynarız.

cumartesi günü buraya yakın biryere gittik orda güzel bir dere kenarına konulmuş masaları olan restoranlar var balığı güzel ayrıca eşimle karşılıklı birer bira içme şansı da bulduk . onur nerdeyse hiç masada oturmadı balıkların olduğu bir bölüm var orada durdu garsonlara takıldı falan biz de elimiz eteğimiz boş diye sevinerek içtik biralarımızı ve ardından ikişer üçer bardak da çay içtik . daha otururduk hava çok hoştu ama onur suya düşmüş hem de nasıl... anne balıklara ekmek veriyordum ekmek elime yapışınca çıkaramadım elimi salladım salladım sallarken düşüverdim  dedi .evden çıkarken oraya gideceğimiz belli değildi ki belli olsaydı da ben almazdım yedek ( hiç adetim değil ) neyse ki sadece ayakları ve pantolunu girmiş suya arabada çıkardık onları tişörtüyle eve kadar geldi. sonuçta 1 saat gidiş 1 saat geliş 2 saati yolda geçirdik ama orda iki saat bile oturamadık sayesinde ...

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

20 evet (yazıyla yirmi) sene önce Galleria Pizza Hut 'ta pizza yemeğe gittik.Hiç oturamadığımız için en son garson dayanamayıp isterseniz paket yapayım evde yersiniz dedi mi dedi.Oysa biz evden dışarıda bir şeyler yiyelim, bebeğimiz büyüdü diye dışarı çıkmıştık :))

cinar dedi ki...

çocukla hayat canım :) Biz ipadde bulduk çözümü. çocuğumuz yokken ipadi çocukların önüne koyup kendi işlerine bakanları içten içe kınamaz mıydım? hem de ziydesiyle kınardım. ne oldum dememeli ne olacagim demeli :) şimdi kim bulduysa allah razi olsun diyorum. sayesinde dışarı çıkıp hiç kalkmadan rahatça yemek yiyip sohbet edebiliyoruz yarım saat-1 saat.. doğru mu tartışılır..