19 Ağustos 2013 Pazartesi

SERENAD

bayram tatiline herşey dahil bir otele gittik , böyle tatilleri pek tercih etmeyiz biz pansiyonda kalır ve çevreyi gezeriz bulduğumuz yerde yer içeriz. Fakat herşey dahile gidip şezlonga yatıp kitap okumak arzumu tatmin edince çok da memnun kaldım diyebilirim. Tek kitapla gitmek aptallığında bulunmasam iyiydi çünkü kitap bitince ilk gün sonra otelin kitaplığında türkçe kitap bulamadığım  gibi ingilizce kitap bir dergi broşür bile yoktu hep almanca rusça.
O tatilin kitabı SERENAD oldu , Livaneli nin fanıyım (sanatçı olarak) ve önyargılı olarak kesin beğenirim diye başladığım kitabı evet beğendim . İkinci Dünya Savaşı ve Hitler aslında hep okumak istediğim konulardı ( konularmış çünkü SERENAD ı okurken bunu farkettim ) Bu kitapla bana o alanda bir kitap araştırması yapma fikri doğdu , varsa öneriler kabul edebilirim.
Ayrıca feminizime bile bulaşmıştı kitap boşanmış bir annenin ağzından ve bir erkek yazar olarak Livaneli bunları yazdığı için fanı olmaktan daha bir zevk duydum.

1 yorum:

cinar dedi ki...

geçen seneki tatil kitaplarımdandı :) ben de çok severek okumuştum. Yazlıkta bir komşumuz da okumayı çok seviyor. Benim kitaplar tatilin sonunu bulmayınca hemen ona koşuyorum. Geçen sene de 4 kitabını birden okumuştum bir haftada :)