17 Eylül 2013 Salı

eylül

bir yaprağı düşerken görmek ; ağacından ayrılan kuru bir yaprak
bana hüzün veriyor yazın bitmesi günlerin kısalması artık üşümeye başlamak ve
oğlum da okula başladı üstelik küçük adam gayet mantıklı karşıladı okula gitmesini , heyecansız bağırtısız çağırtısız bir ilk gün geçirmiş dün. ben hiç ilgilenmedim eşim de götürüp okulunda öğretmenine teslim edip işe gitmiş . öğleyin almaya gitmiş yakasında bir yıldız "güzel resim yaptı diye" ymiş . eve gelmişler pek konuşmamış o kadar ki sabah okulda kahvaltı edip etmediğini bile öğrenemedik . "anlatmıycam" diyor da anlatmıyor ama ben ilgilenmemiş görünmekle birlikte merakımdan da çatlıyorum . gizli kamera olsa da sınıfta benim kuzum orda ne yapıyor bir görsem çok isterdim doğrusu. okula anne de gider anne okulda kalır gibi fikirlere kapılmasın diye varlığımı bile gizledim ,babasına naz yapamaz zaten o arabayla bırakıp işe geçiyor. dilerim ilk günkü gibi seve isteye devam eder okul hayatına .
haftasonu bir arkadaşımdan ödünç alarak " küçük mucizeler dükkanı" nı okudum , tatlı bir kitaptı bence her ne kadar kör göze çomak misali olacakları önceden bilmemizi sağlamaya çalışmışsa da takmadım onu ve okudum gitti.
bayram tatili ile 29 ekimi birleştirsem diyorum şöyle uzun bir izin alsam ?
datça da o aralar denize girilirmi ki ?

4 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim merhaba:) Bloga bıraktığın yorumlar için teşekkür ederim:) Hem zamansızlık hem instagram yüzünden yazmıyorum, yazamıyorum ama özlüyorum eski günleri...Datça da Ekim de yani bayramda büyük ihtimalle denize girersin hava güzel olursa;) Annem geçen sene kasımda girmişti. Su Eylül ve Ekimde daha sıcak oluyor. Şimdiden iyi tatiller;)

cinar dedi ki...

bayram tatilini de birlestirip ekimde datca mi dedin? kuvvetle muhtemel biz de orada olacagiz ozleeeem :))

sessiz balik dedi ki...

Çınarlarla tanışma fırsatı mı ? süper olur :)

eğer gideceksek haber veririm tarih biraz yaklaşsın hele netleşir

bizimki bir plan henüz

sessiz balik dedi ki...

Sebla ben bu iyi habere çok sevindim datçada Kasımda deniz :)
Rüzgarı öperim