10 Eylül 2013 Salı

satranç " stefan zweig"

kısa bir kitap ama ne kitap ...
ben odtüde yurtta kalırken oda arkadaşlarımdan birisi stefan stefan diye ölürdü aşıktı resmen adama , bize anlatır dururdu hayatını kitaplarını . Ben de o yıllarda meraktan okumuştum ama hangi kitaptı onu bile hatırlamıyorum . son kitap alışverişimde aldığım "satranç" kitabını okuduktan sonra o aşka bir kez daha hak verdim . belki daha fazla kitabını okursam bend ebir stefan aşığı olabilirim. kesinlikle tavsiye ederim bu kitabı . hatta buraya kitabın bir özetini yazmak istiyorum ancak kötü özetlerim endişesi ile bir kez daha okuduktan sonra yapacağım bunu.
yaz günlerinin kendini nispeten kısa ve serin sonbahar günlerine bıraktığı bu zamanlarda ; bünyem geçiş sürecinden midir bilmiyorum çok yorgun düşüyor . dün oğlumun doğumgünü idi 9.9 :) ona bir pasta aldım hediye almadım henüz hediye kavramının farkında değil zaten anne ve baba mütamediyen ona birşey almakta . ilerde daha bilinçli olur diye düşünüyorum hediye alma ve verme konusunu erteledim.
anaokuluna başlıyor , dün gittik aslında sabah sekizde ama kapı duvar . çocuğumun hevesi kırıldı eve geri döndük okul müdürünü aradık dokuz gibi gelin dedi babası götürdü dokuzda , bugün öyle bir tanışalım haftaya pazartesi başlıycaz demişler . bu olaya anlam veremedim ama daha dur milli eğitim bakanlığı ile yaşayacağımız bu ilk anlamsız olay ama eminim son olmayacak. neyse ki bol bol oyuncağı görünce hala hevesini koruyor oğlum 16 eylülde yeniden okulu ile buluşacak.

Hiç yorum yok: