9 Aralık 2013 Pazartesi

nasip değilmiş

hiç kimse sonu ayrılık olsun diye evlenmez , ama sonu geldiyse bir ilişkinin evli kalmak için de sürdürülemez
bugünlerde böyle , eskiden kadınlar susar otururmuş fakat biz gibi kadınlar için bu böyle değil
çocukluk arkadaşım olan bir kadın boşanmış yeni duydum
her şeye rağmen aynı evde yaşamayı sürdürmüşler çocuklar için sanırım
gelin görün ki onun da bir sonu var adam valizini almış gitmiş

çok etkisindeyim , aslında pek sık görüşemiyoruz ama çok severim yakın hissederim kendimi
sanki bir yumruk yedim duyunca
kendini de göremedim
belki onu iyi görsem rahatlardım
iyi değilse rahatlatmaya çabalardım
olmadı
nasip değilmiş

2 yorum:

bir hayal kur dedi ki...

zor şey boşanmak bir evliliğin bitmesi..Allah yardımcısı olsun.. Huzurlu mutlu yuvalar nasip olsun herkese.. gönül hep bundan yana.

Aner dedi ki...

Bosanmak hem esler hemde cocuklar icin cok zor. Her ne kadar guzel atlatiliyo densede covuklar kendilerini taraf secmek zorunda hissederler bu gercek. Bu da onlari yipratir. Arkadasina ve cocuklari varsa onlara sabir dilerim.