4 Mart 2014 Salı

balon

balon gibiyim şiştim ya içimdeki havayı yavaş yavaş boşaltabilmem lazım ya da patlayacağım

Bu dünyada iz bırakan insanların çoğu, uslu uslu oturmayan, akıllı uslu öğütleri dinlemeyen ve kendi kararlarını kendisi verip, kendi yolunu çizenler, gemilerini yakmaktan korkmayanlardır. Yaşam büyük ve güvenli gemilerle sakin bir gezi mi, yoksa kendi teknenizle soluk soluğa bir yolculuk mu olmalı, bunun seçimi size kalmış.” — Bir Dağcının Güncesi, Nasuh Mahruki

bu kitabı okumuştum , üniversite yıllarımda olabilir. Bu sözü de bir deftere yazmıştım ama aklımın bir köşesine de yazdığımı söylememe gerek yok sanırım

ben dünyada iz bırakamayacak biriydim bunu biliyordum da heralde bu kadar kendimi yokolmaya mahkum kılabileceğimi düşünmemiştim. ilk işimden istifa ederken nasıl da gururluydum : sanki bir sonraki işim beni baştan yaratacaktı . ne kadar yanılmışım.

ya aşık olduğuma inandığım o anlarda . o adam eski beni tamamen değiştirip yeni bir ben yaratabilirdi : dünyada iz bırakacak bir ben
fakat ne işlerim ne sevgililerim aslolan bendim
şu hayatta korkularım endişelerim güvenli liman arayışlarım yüzünden : KARAYA OTURDUM

1 yorum:

Hopelovefunetc dedi ki...

İz bırakamayacak biriydim' e katılmıyorum.

Hep merak edip okuduğum ve bende iz bırakmış birisin.Yetiştirdiğin oğlun neler yapacak henüz bilmiyoruz.Gün içinde konuştuğun bir kişinin hayatını tamamen değiştirdin belki farkında değilsin.Vs vs